Chalani, napisem to asi takto: najprv treba zohnat niekoho, kto vam to "zastresi" formou vykladu, nazornych ukazok. Niekoho kto sa tomu rozumie a poradi ti dobre.
Ak takehoto cloveka nezozenies, nema to zmysel, skor si myslim, ze to moze uskodit, ak tam bude niekto vysvetlovat nespravne styly jazdy, hlavne niekomu, kto zacina.
Tazko mu potom vysvetlit tu spravnu a stoji ho ovela viac sil to prerobit na lepsiu techniku.
Skor ak to niekto nepozna pozrite si toto:
https://www.youtube.com/watch?v=cGujKmhtLJ4Ak si to fakt pozries a posnazis si z toho zobrat ponaucenie a budes to tak naozaj robit, zlepsis sa a motoskola ti pomoze doplnit len medzery
Treba to pozerat po kuskoch, je tam kvantum informacii a na zaciatok je hodne toho matuce, aj pre cloveka co jazdi 4-5 sezon.
Inak povedane najvacsia debilina co som pocul a zial zo zaciatku som si to aj myslel:
Mne staci to co viem, na moj styl "pomalej" jazdy mi to staci a okruh je len pre blaznov, co potrebuju tahat. Mne pomohlo toto aj motoskola, doelzite je jedno:
Stale na sebe pracovat a cerpat z kvalitnehych zdrojov informacie a nie kadejaku blbost, co niekto povie. Okruh som podcenoval, ale nechal som sa nahovorit a bol som parkrat na malom motokarovom (na velky sa bojim, predsa len sa jazdi inou rychlostou).
Velmi mi to pomohlo a osobne si myslim, nebyt na nom a nedostat sa parkrat na okraj okruhu do hliny tak by som pri mojej nehode dopadol ovela horsie ak by som uplne stuhol a neuvolnil sa.
Podarilo sa mi dostat spat na cestu a to ma zachranilo, aj ked nasledoval pad, bolo to na ceste a nie do stromov.
Takze ak toto cita niekto co zacina, alebo aj niekto co uz jazdi dlhsie, ak vam mozem poradit, tak citat kvalitnu literaturu, pozerat videa (nie ako to niekto pali na zadnom), ucit sa, ucit a snazit sa dozvediet ako jazdit
bezpecne a nie
rychlo.
Motoskolu spravime a rad pomozem ako minule, ale ak nebude niekto na vyklad a prakticke ukazky tak to fakt nema zmysel