od dancul » 15 Máj 2015, 10:12
Podobne je na tom Žilina.
Minulý rok tu konečne otvorili predajňu a servis. Ako som sa potešil, tak ma to teraz aj prešlo.
Kamarátova skúsenosť: NC750X kúpená u nich, prvá garančná prehliadka po 1000 km cena 104€ !!! A to len vymenili olej, filter a vraj premazali reťaz. Samozrejme reťaz suchá a na faktúre 0,4l oleja na mazanie. Ak chcel s nimi niečo riešiť, doplnky a pod. nikdy nebol problém. Ale len do okamihu kým opustil predajňu. Potom nejako pozabudli.
Moja skúsenosť: bol som sa informovať na možnosť predsezónnej (ročnej) výmeny oleja a kontroly moto. Opäť vraj nie je problém. Ani výmena počítača na mojej NC750X nie je problém, však Honda má celoeurópsku záruku, je teda jedno, ktorý servis opravu prevedie. Stačí, keď im pošlem VIN, preveria či teda aj moja moto spadá pod zvolávačku a objednajú ma na kontrolu a výmenu. Je tomu mesiac, čo som poslal VIN a do dnes žiadna odpoveď. Asi teda nemajú záujem o nového zákazníka. Však CB500 a NC750 sa predávajú ako teplé rožky, tak načo sa špiniť servisom.
Myslím, že takýmto prístupom veľmi rýchlo prídu o koncesiu. Honda aspoň u áut má veľmi prísne podmienky pre obchodných zástupcom značky. Pár nespokojných klientov a môžu to tam zavrieť.
Vidím to tak, že tento rok mením olej sám a budúci si zájdem do Krhovej, kde som moto kúpil. Vyznajú sa, od vás sú vynikajúce reakcie a mám to len "cez kopec".