Ahoj. Ja keď som kupoval moju Integru 750 ako poradcu som si zvolil Zdena, on ako prvý na ňu nasadol a šiel sa previesť, vrátil sa vysmiaty a spokojný a ja som okamžite vedel, že toto je môj nový skútrik, proste Zdenov úsmev hovoril za všetko.
Vtedy ma stála 5 400€ Cena to bola na tu dobu akurát, v predaji boli vždy asi iba 2 Integry. Nájazd bol 19 000 km. Bol tam originál horný kufor. Nič viac, ba chýbali madla spolujazdca.
Dnes má niečo cez 50 000 km a verím, že by na jar som ju predal za 6 000€.
Je to dané tým, že má ešte €3 normu, potom bola €4 a to boli iba trošku upravené SF staré motory, aby spĺňali normu a dnes je už €5, takže nový motor.
A chvíľu na trhu nebolo motoriek, preto išli staré cenou hore, aj preto ty dnes máš cenovku 6 200€
Pamätám, že na jeseň keď som kúpil moju v Trenčíne jeden zúfalo predával vauguste takú istú Integru - čierna s červeným pásikom a zlaté kolesá - začínal na 5 000 a zmizla koncom septembra pri cene 4 300,- takže z jari do jesene vtedy stratila cca 1 100€ .
Rozmenené na drobné dnešných 6200 je asi adekvátne vtedajším 5400. A keďže má nájazd do 5 000km smelo ju môžem považovať za nehnuteľnosť a tie šli sakra hore.
Ak nemáš čas na vozenie, tak ju neber ak si ho ideš nájsť tak ber. Moja otázka pred kúpou je - ak by si od hladu umieral za akú najnižšiu ceny by si mi ju predal? Ja som už rozhodnutý že ju kúpim za požadovanú, ale vždy mi spustili aspoň na poistku a nové EVČ.
Či ti stojí 6200€ v garáži, alebo leží v ponožke je nepodstatné, ale na jar sa na ponožke nepovozíš. Prajem ti šťastné rozhodnutie.