od dreamer » 16 Feb 2019, 18:44
V manuali su uvedene pravidelne servisne ukony len do 48tkm. Nad touto hranicou je len poznamka: "Pri vyššom stave počítadla opakujte v intervaloch tu uvedených."
Ostatne spada do kategorie spotrebaku, ktoreho stav je dobre pravidelne kontrolovat, t.j. loziska, brzdy, vidly, zadny tlmic a pripadne aj spojkove lamely, ale na to neexistuje servisny interval, ich zivotnost zavisi od viacerych faktorov a ked bude nutna vymena, same sa ozvu. Spojka v DCT je menej namahana a hlavne menej tyrana uzivatelom ako klasicka manualna spojka. Navyse sa o pracu delia dve, cize ich teoreticka zivotnost by mohla byt aj dvojnasobna. Zatial som o vymene spojok v NC s DCT z dovodu ich opotrebovania este nepocul.
Nemyslim, ze by si DCT vyzadovala nejaku zvysenu pozornost, ale obcas je dobre urobit kalibraciu spojok. Cital som uz o spanielskom kurierovi, ktory ma na NC s DCT vyse 200tkm len s beznym servisom, bez akejkolvek rozborky. Ak vsetko funguje ako ma, treba len menit olej, filtre a jazdit. Tieto stroje maju dlhovekost v DNA.
Inak gratulujem k tvojmu najazdu, zda sa ze zatial bez problemu. Ja si hodlam Integru ponechat minimalne do 100tkm a potom sa uvidi. Este ziadna motorka mi doteraz nevyhovovala tak ako prave tato.
Honda NC750D IntegraAprilia SR MAX 300ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207