Tak tvrdší bych pořímo neřekl, nazval bych to tuhší, nepociťuji vyloženě ztrátu komfortu, ale zmizela houpavost a znatelně se snížilo noření při brždění, celkově je motorka stabilnější, lépe předává informace od vozovky, přitom to nerovnosti žehlí stále slušně, takže je to určitě sportovněji lazené, než původní, ale spíš turisticky, než vyloženě závodně. Uvidím až dám více km, ale zatím jsem měl z toho dobrý pocit. Tony33 už to má od roku 2016, říkal, že to řešil cirka rok a byl tenkrát nějak v UK a tam prý to je hodně rozšířené, právě na jeho radu a i po osobní konzultaci s Pepem jsem se rohodl jít do této levnější varianty bez výměny patron v přední vidlici za nastavitelné, nakonec při koupi celé sady dělají ty pružiny o cca 2000kč víc, než stojí zadní jednotka samostatně
Ten zadní tlumič je plně stavitelný, jak předpětí pružiny, tak průtok oleje, takže ten se dá nastavit od komfortu až po tvrdé sportovní nastavení přesně podle preferencí jezdce. Takže pro případné rozšíření i o přední stavitelné cesta uzavřená není a ty pružiny samostatně bych zřejmě asi bez problémů prodal, jelikož i ty, jako drobné levné vylepšení stávajícího stavu příjdou vhod a při výměně oleje ve vidlici, to vlastně není ani moc práce na víc vyměnit i pružiny
.
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)