Mne v BB na garancke po 12 000 km nastavoval udajne jeden ventil a od toho momentu zacala motorka zrat o 6 az 7 deci benzinu viac a maximalka sla dole zo 185 na 160
tri krat som to bol reklamovat nabehal som tak este 3000 km potom ma zobrali znova na servis pol dna som cakal potom ma zavolal a ukazoval ze ventily mam dobre nastavene ze on s tym nic nerobil a ani nema co robit ze vraj NC-cka bezne zeru nieco cez 4 litre
skoro ma drblo z neho ja som sa do toho servisu nikdy nad 4 litre nedostal nech som robil co som len chcel .
Motorku mi poskladal s tym ze nie je co reklamovat ze vsetko je v poriadku vsak vrci a 4 litre pri beznej jazde nie je vela
no ano pre niekoho kto je nauceny jazdiz za 5 a viac nie ale ja som mal priemer okolo 3,3 tak pochopitelne to bol pre mna sok .
Je zaujimave ze ked nic nerobil ako teda tvrdil ze maximalka sa sice zdvihla sice len na 170 aj to pri dobrej voli
ale spotreba sla pod 4 litre a postupne sa mi zda ze ide stale dole dnes uz jazdim od 3 do 3,5 litre takze nieco musel spravit .
Podobny problem som mal aj s reklamaciou v Skodovke takze som si povedal ze mozem osrat cely autorizovany servis a od tej chvile menim uz len filtre a olej a co sa tyka ventilov tak som sa ich este ani nechytil tie by som chcel spravit niekedy na jesen lebo uz mam pomaly 37 000 km tak musim kupit mierky a potom sa dakedy vrhnem na to a dam info ako boli rozstelovane
Ak veris tomu servisu v TT tak si daj aj tie ventily nastavit motor si sadol po zabehu tak mozno bude co stelovat aj ked si myslim ze ani nie ved je to motor z Civicu a tam pochybujem ze na garancke nastavuju ventily