DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

(nastavenie ventilov, olej, chladič, sviečky, ...)

DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod shobull » 14 Aug 2016, 10:37

Mne sa objavil problem za postani na semafore mi rezim S1 nechcel hodit z dvojky vyssiu rychlost (teda do 75 stale na 2ke) manualne to islo, Dcko radilo normalne. Po odstaveni na cca 15 min to uz potom islo OK. Uvidim ci to bude robit zasa, ak ano tak skocim do servisu. Nemal niekto z vas podobny problem?

Inac tema o podobnych problemoch.
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/7142-another-dct-stuck-in-gear/page-6

Keby to niekoho zaujimalo na anglickom NC fore som nasiel navod na reset DCT nastaveni
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/12240-dct-recalibration-for-2016-bike/

  Kód:
After contacting Dobles on the gear problem on my new nc750x dct 2016 version, they sent me the sequence for the dct.I have not tried it yet but it is as follows.The guy on the phone checked with the mechanics before he sent it to me but it is as follows;
 
Ignition off
Step 1:Hold down the D button while turning on the ignition on, do not release the D button until the engine management light goes out
Step 2 After releasing  the D button, press the D button and N buttons in the following sequence
 
D D N D N
 
Step 3 Turn the ignition OFF
sTEP 4 , Turn the ignition back on and check gear change is working.
 
Hope that helps.


Toto je navod pre modely do 2015. Chlapik udava ze u 2016tky sa ma este v kroku ked sa zadava DDNDN sekvencia drzat plny.
Obrázok užívateľa
shobull
**
**
 
Príspevky: 29
Registrovaný: 25 Dec 2013, 19:14
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Orin » 14 Aug 2016, 11:42

shobull píše:Mne sa objavil problem za postani na semafore mi rezim S1 nechcel hodit z dvojky vyssiu rychlost (teda do 75 stale na 2ke) manualne to islo, Dcko radilo normalne. Po odstaveni na cca 15 min to uz potom islo OK. Uvidim ci to bude robit zasa, ak ano tak skocim do servisu. Nemal niekto z vas podobny problem?

Inac tema o podobnych problemoch.
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/7142-another-dct-stuck-in-gear/page-6

Keby to niekoho zaujimalo na anglickom NC fore som nasiel navod na reset DCT nastaveni
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/12240-dct-recalibration-for-2016-bike/

  Kód:
After contacting Dobles on the gear problem on my new nc750x dct 2016 version, they sent me the sequence for the dct.I have not tried it yet but it is as follows.The guy on the phone checked with the mechanics before he sent it to me but it is as follows;
 
Ignition off
Step 1:Hold down the D button while turning on the ignition on, do not release the D button until the engine management light goes out
Step 2 After releasing  the D button, press the D button and N buttons in the following sequence
 
D D N D N
 
Step 3 Turn the ignition OFF
sTEP 4 , Turn the ignition back on and check gear change is working.
 
Hope that helps.


Toto je navod pre modely do 2015. Chlapik udava ze u 2016tky sa ma este v kroku ked sa zadava DDNDN sekvencia drzat plny.


No, ja jsem mel podobne potize cca pred rokem, ignoroval jsem to, a posleze se mi stalo ze jsem po vyrazeni do neutralu uz nezaradil rychlos. Netvrdim, ze to musi mit spojitost, ale mozne to je - v mem pripade bylo duvodem opotrebeni uhliku u elektromotoru, ktery manipuluje prevodovkou.

Jak rikam, nemusi to spolu souviset, ale asi bych doporucil tohle zkontrolovat, nez abys nekde zustal viset jako ja :-\

Orin
Obrázok
Obrázok užívateľa
Orin
****
****
 
Príspevky: 238
Registrovaný: 18 Jan 2013, 13:35
Bydlisko: Blansko
Motorka: Honda NC 700X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod shobull » 14 Aug 2016, 12:27

no mam najazdene cca 1200km , takze sa tam nemalo velmi co opotrebovat, či?
Obrázok užívateľa
shobull
**
**
 
Príspevky: 29
Registrovaný: 25 Dec 2013, 19:14
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Orin » 14 Aug 2016, 14:04

shobull píše:no mam najazdene cca 1200km , takze sa tam nemalo velmi co opotrebovat, či?


Jo, tak to je opravdu dost brzo, mne se to stalo pri najetych cca 32000. V tom pripade nevim...

Leda, ze bys z te krzovatky vypalil pod plnym plynem - to se pak imho muze stat, ze jedes na stejny stupen az do omezovace...

Orin
Obrázok
Obrázok užívateľa
Orin
****
****
 
Príspevky: 238
Registrovaný: 18 Jan 2013, 13:35
Bydlisko: Blansko
Motorka: Honda NC 700X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Richi » 14 Aug 2016, 21:20

Tiež sa mi stalo že som si nedopatrením prepol prevodovku do manuálneho režimu. Bol som zaskočený prečo nechce radiť hore tak som radil ručne. Až po chvíli som si všimol že na displej nesvieti ani D ani S.
1/2018 (NC 35840) + 58 092km
Obrázok užívateľa
Richi
Administrátor
Administrátor
 
Príspevky: 2939
Registrovaný: 22 Máj 2014, 20:59
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod shobull » 14 Aug 2016, 21:45

To som si tiez uvedomil pri prvom raze ze mozno som to urobil, ale ked sa mi to stalo druhy krat, tak som si overil ze tam svietilo Sko.
Obrázok užívateľa
shobull
**
**
 
Príspevky: 29
Registrovaný: 25 Dec 2013, 19:14
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Andy » 16 Aug 2016, 20:32

Tak toto sa stalo aj mne. Z križovatky som dosť prudko odšatartoval v režime D, z jednotky skočila dvojka a potom už nič... ručne radiť išlo. Zastavil som na krajnici, vypol motor a smutne rozmýšlal čo ďalej. Keďže som nič múdre nevymyslel, tak som znova naštartoval aby som aspoň došiel do garáže a čuduj sa svete všetko zas fungovalo ako má... Chystám sa aj tak asi za dva týždne do servisu, tak sa na to opýtam...
Andy
**
**
 
Príspevky: 42
Registrovaný: 26 Máj 2016, 21:23
Bydlisko: kúsok za Bratislavou :)
Motorka: Honda NC 750X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod dreamer » 13 Sep 2017, 08:26

shobull píše:Toto je navod pre modely do 2015. Chlapik udava ze u 2016tky sa ma este v kroku ked sa zadava DDNDN sekvencia drzat plny.


Rad do veci vrtam, lebo chcem mat v nich jasno a tak som na mojej Integre 2017 vyskusal inicializaciu spojky (inak najazd cca 11000 km). Nie ze by mi nieco vadilo, alebo nefungovalo tak ako ma, ale bol som zvedavy ako a ci ten postup funguje na mojom rocniku. Zaver: postup je uplne rovnaky ako je popisany aj pre starsie modely, plyn netreba drzat, ani sa to neodporuca. Inicializacia prebehla uspesne a po par km si vsimam, ze preradovanie je naozaj hladsie, nie je to len placebo, lebo napr. z 2 do 3 bolo vzdy citit, ze preradenie nie je uplne take hladke ako pri inych stupnoch, ale teraz je citelne plynulejsie. Ostatne stupne ani neviem kedy tam padnu. Reset DCT teda zaradujem do zoznamu pravidelnych servisnych ukonov, kazdych 12 tisic km, je to otazka 1 minuty a ak nepomoze, urcite neublizi.
Honda NC750D Integra
Obrázok
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Obrázok užívateľa
dreamer
****
****
 
Príspevky: 178
Registrovaný: 15 Sep 2016, 15:00
Motorka: Honda Integra 750

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Zizi79 » 13 Sep 2017, 12:46

bratu napis postup aj pre nas negramotnych.... :-) DIK
Jazdím pre radosť
Honda Integra 750D 2015, Honda NT1100 2022
Obrázok užívateľa
Zizi79
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1552
Registrovaný: 21 Júl 2015, 08:40
Bydlisko: Prešov
Motorka: Iná

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod dreamer » 13 Sep 2017, 16:19

Strucny postup je v prvom prispevku, tu je detailnejsi, v slovencine a odskusany:

1. Motor musi byt zohriaty, najlepsie tesne po jazde, ale nesmie ist ventilator.

2. Klucikom vypnut motor.

3. Podrzat tlacitko D (prepinac D/N) a zaroven zapnut zapalovanie. D drzat kym nezhasne oranzova kontrolka chybovych hlaseni motora.

4. Ak sa na indikatore zaradeneho prevodoveho stupna ukaze male, alebo velke pismeno L, tak je motor prilis studeny a treba ho najskor zohriat (vid. bod 1.).

5. Ak sa nic na indikatore prevodovky nezobrazi (t.j. nesvietia D ani S a nic neblika, tak stlacat v rychlej sekvencii prepinac D/N v tomto poradi: D D N D N

6. Za normalnych okolnosti ked je prevodovka pripravena na inicializaciu spojky tak sa zobrazia obe pismena rezimu prevodovky D a S a na indikatore prevodoveho stupna blika ciarka (pomlcka?) v 2 sek. intervale.

7. Nevypinat zapalovanie, nastartovat motor bez pridavania plynu a nechat bezat na volnobehu.

8. Po uspesnej inicializacii (u mna to trvalo par sekund) D aj S aj blikajuca ciarka zhasnu. Ak sa tak nestane, alebo ciarka blika v 0.5 sek intervale, tak sa inicializacia nepodarila a treba opakovat cely proces od bodu 2.

9. Klucikom vypnut motor.

10. Znovu, uz normalne nastartovat a vyskusat ci funguje radenie prevodov.

Hotovo. Vyzera to mozno trochu zlozito, ked sa to ma takto opisat, ale v skutocnosti je to jednoducha operacia, ktora nezaberie viac ako minutu. Nie je to vsak riesenie niektorych problemov s DCT. V manuali sa vyslovene pise, ze riadiaca jednotka nesmie hlasit ziadne chyby a prevodovka musi byt v poriadku. Ucelom je kalibracia spojok napr. pri ich vymene, alebo vacsom opotrebeni, alebo vymene riadiacej jednotky.
Honda NC750D Integra
Obrázok
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Obrázok užívateľa
dreamer
****
****
 
Príspevky: 178
Registrovaný: 15 Sep 2016, 15:00
Motorka: Honda Integra 750

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod samic » 13 Sep 2017, 19:36

Děkuji za podrobné popsání postupu, zítra to mám v plánu vyzkoušet. Ne, že bych měl převodovkou nějaké problémy, za 28 tisíc km převodovka ani jednou nezaváhala, jen občas pozoruji ne tak hladké zařazení rychlostního stupně. Tak to pro zajímavost vyzkouším. Ještě se zeptám, hrozí při této kalibraci nějaké ryzika, nezmiňuje se někdo na zahraničních fórech?
Obrázok užívateľa
samic
****
****
 
Príspevky: 121
Registrovaný: 07 Sep 2016, 22:05
Bydlisko: Milevsko - Jižní Čechy
Motorka: Honda NC 750X

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Zizi79 » 13 Sep 2017, 20:18

aj ja dakujem pane :-)
Jazdím pre radosť
Honda Integra 750D 2015, Honda NT1100 2022
Obrázok užívateľa
Zizi79
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1552
Registrovaný: 21 Júl 2015, 08:40
Bydlisko: Prešov
Motorka: Iná

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod dreamer » 13 Sep 2017, 20:50

Chodim aj na medzinarodne NC forum a tam som zatial necital, ze by mal po tomto niekto problem, skor naopak. Ale jeden nikdy nevie, ze. Pokial je vsak moto v poriadku a bez chyb, tak je riziko minimalne.
Honda NC750D Integra
Obrázok
Aprilia SR MAX 300
Obrázok
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Obrázok užívateľa
dreamer
****
****
 
Príspevky: 178
Registrovaný: 15 Sep 2016, 15:00
Motorka: Honda Integra 750

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod Richi » 13 Sep 2017, 22:45

Tento postup tiež používam. Na mojej dvojročnej motorke som to robil už asi 3 alebo 4 krát. Funguje to a rozdiel je citeľný.
1/2018 (NC 35840) + 58 092km
Obrázok užívateľa
Richi
Administrátor
Administrátor
 
Príspevky: 2939
Registrovaný: 22 Máj 2014, 20:59
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: DCT nechcela radit z 2ky vyssie - Reset DCT nastaveni

Poslaťod samic » 15 Sep 2017, 21:17

Ještě jednou děkuji, dneska jsem vyzkoušel dle postupu, vše proběhlo úspěšně hned na poprvé. Výsledek je skutečně znát.
Obrázok užívateľa
samic
****
****
 
Príspevky: 121
Registrovaný: 07 Sep 2016, 22:05
Bydlisko: Milevsko - Jižní Čechy
Motorka: Honda NC 750X

Ďalší

Späť na Motor, prevodovka

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia