Stránka 7 z 9

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 08:07
od pcx
Ja teda neviem, neber to v zlom...ale ked mi nestaci vykon (alebo cokolvek ine na sucasnej) , tak si kupim proste inu. Nie? Ale tak mozno je to len tym ze som neni zastancom "zasahov" do "motoru".
No velmi rad si precitam ako si to vyriesil. Daj vediet potom.
Zdar

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 12:19
od Ruidos
:)


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 13:35
od vladimir
zdravím.
píšete tu o zvýšení výkonu a či už sa dá skôr radiť ale tá moja potvorka aj keď má výkonu dosť tak tiež 6-ku radím až pri 115.. jednoducho musí mať nad 3000 otáčok lebo sa ozvú vibrácie.. ta 6-ka by sa rozbiehala aj keby som ju zaradil pri stovke no trpel by som ja.. neviem ako ostatné NCčka ale tá moja ide pekne medzi 3 až 4 tisíc otáčkami.. pri nižších rýchlostných stupňoch to nieje poznať ale vyšších áno.. keď vytočím 4-ku 5-ku 6-ku bez pozrenia na tachometer viem že už je tam 4 000 otáčok..

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 13:44
od vladimir
po diaľniciach nás nebaví jazdiť a ísť po okrske 90 sa na 6-ku nedá.. mal by biť ten motor trochu taký jemnejší lebo pripadá mi taký ostrý, tvrdý ako keby mal veľký predzápal. chcelo by ho to trochu opozdit..

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 20:11
od Jirka
Já teda nevim, ale přijde mě, že honďák2 je převlečený gugo - přítel NC. Nic bych za to nedal. ;)

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 20:36
od pcx
Jirka píše:Já teda nevim, ale přijde mě, že honďák2 je převlečený gugo - přítel NC. Nic bych za to nedal. ;)

Toto som nepochopil...nieco mi uniklo :? Co/kto je gugo?

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 20:43
od Jirka
Gugo je jeden maník z Motorkářů.cz. Na M.cz vykládá, že eNCéčkáři jsou magoři a podobně. No a občas zkouší se sem přihlásit a má příspěvky jakoby k věci. Pak to dá na motokáře a tam se s podobnými exoty poplácávají jak to eNCéčkářům zase nandali. No prostě kretén. Pokud jsem se s hoňdákem spletl, tak se omlouvám. Ale všechno nasvědčuje, že je to amigo gugo.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 20:58
od pcx
Tak som v obraze, dik Jirko.
K tomu gugovi...neni co dodat :roll:

edit:
aha? tak ten gugo motorKár je asi iný Kár...
Nevadi, aj slabomyselnost je dar bozi...

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 20:58
od Jirka
Teď jsem byl na M.cz a myslím, že hoňďák2 je tutově gugo:

Zlesa: gugo> Kdyz to je tezky. Vlakno zamknou a kde to zamceny neni tam jsi odradil svoji infiltraci na NC.sk

Gugo: ze bysme zasli zase na exkurzi ...co je noveho ?

Zlesa: gugo> zkus to, tady uz to nezije..

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 10 Jan 2018, 23:19
od Richi
Jirko, dobrý postreh :like:

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 31 Jan 2018, 09:06
od Frodo
Chlapi včera jsem se do toho pustil taky. Už jsem několikrát měnil vzduchový filtr takže se pod plasty umím dostat, ale zaboha jsem nemohl vyndat celý airbox s hadicí. Pořád to drželo na té přírubě. Asi po hodině funění a nadávání, že budu muset rozmontovat druhou půlku motorky (chladič pryč, schránku pryč atd) to najednou povolilo. Jsem zvědav jak to dostanu nazpátek. :shock:

Update: Tak jsem to dal dokupy. Nazpět to šlo jednodušeji když jsem to trochu máznul silikonovou vazelínou.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 05 Feb 2018, 16:05
od Pavel
Frodo a jak to nakonec dopadlo? Při posledním servise jsem řekl mechanikovi ať se podívá při kontrole vzduchového filtru i na sání a řekl, že tam žádnou přepážku nemám, tak je možné, že už to odškrtil první majitel(najel 2300 km), ale ten o tom nic neříkal, ještě je možnost, že to je verze bez té přepážky v sání, teď to ale nepoznám, v TP je psaný výkon 35 KW. To by možná i vysvětlovalo mou nízkou spotřebu, ikdyž jedu svižněji, tak se nikdy nedostanu nad 3.3L/100km při cca 20st.C venku, no ale průměr za celý rok mám cca 3.15L/100km.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 06 Feb 2018, 09:46
od Floyd
Pavel píše:Frodo a jak to nakonec dopadlo? Při posledním servise jsem řekl mechanikovi ať se podívá při kontrole vzduchového filtru i na sání a řekl, že tam žádnou přepážku nemám, tak je možné, že už to odškrtil první majitel(najel 2300 km), ale ten o tom nic neříkal, ještě je možnost, že to je verze bez té přepážky v sání, teď to ale nepoznám, v TP je psaný výkon 35 KW. To by možná i vysvětlovalo mou nízkou spotřebu, ikdyž jedu svižněji, tak se nikdy nedostanu nad 3.3L/100km při cca 20st.C venku, no ale průměr za celý rok mám cca 3.15L/100km.

Pavlíku, pri Tvojej hmotnosti - blbosť . To ja by som musel pri mojich 80 kg dosiahnuť spotrebu hlboko pod tri litre. Asi jazdíš furt dole kopcom a s větrem v zádí. Mne vychádza priemer na cca 3,5.

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 06 Feb 2018, 11:32
od keto
pcx píše:Ja teda neviem, neber to v zlom...ale ked mi nestaci vykon (alebo cokolvek ine na sucasnej) , tak si kupim proste inu. Nie? Ale tak mozno je to len tym ze som neni zastancom "zasahov" do "motoru".
No velmi rad si precitam ako si to vyriesil. Daj vediet potom.
Zdar

V zásadě souhlas, ale tady nejde o žádný zásah do motoru ani konstrukce, jde pouze o odstranění restrikce, která měla za úkol udělat z původního výkonu snížení na 35kW, aby měla Honda v té době něco pro řidičáky do 35kW, pak příchodem nových 500ccm přišla NC750. Ten motor byl plně otevřený u nás jen u Integry, ale na některé trhy se dodávala i otevřená Xka. ;)

Re: Odškrcení sání

PoslaťNapísal: 06 Feb 2018, 12:42
od pcx
@keto,
ok, rozumiem co pises,
tu mi islo hlavne o to , reagovat na "hondak2" z ktoreho sa vyklul daky rýpač ci co to bolo za agenta provokatera :)

p.s: ktore boli otvorene Xka? vieme, bola na to daka sablona pre konkretny trh, ci to tazko povedat?