Jazda 6 prev. stupen

(nastavenie ventilov, olej, chladič, sviečky, ...)

Re: Jazda 6 prev. stupen

Poslaťod puccky1 » 22 Máj 2015, 20:52

Prispevky presunute sem s Banditovej temy o jeho moto ;)

Puccky1
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4331
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: Video

Poslaťod Pito » 07 Mar 2016, 15:45

https://www.youtube.com/watch?v=fFpa1IFggSw

Nemusite cele video pozerat, no staci par minut. Predpokladam ze je to automat a nemozem si pomoct, ale mam pocit ze automat v rezime D velmi podtaca motor. Uz pri rovnej 50tke si tam zaradi 5tku. Ano, mame nizkootackovy motor, ale toto podla mna prehana. Osobne si tam ja fuknem 5tku najskor pri tej 70tke, skor mi pride motor podtacany. Som velmi zvedavy ako tento motor v kombinacii s takouto prevodovkou vydrzi. Nemyslim to v zlom, ale nemyslim si, ze to je dobre. :?
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Video

Poslaťod BrAtKo » 07 Mar 2016, 15:58

Ale vyrobca asi vie lepsie ako ty, co je pre dany motor dobre.
Obrázok užívateľa
BrAtKo
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1421
Registrovaný: 13 Mar 2015, 23:12
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Honda NC 750S

Re: Video

Poslaťod THeBaNDiT » 07 Mar 2016, 16:14

Pokiaľ viem, prevodovka manuálna a automatická sú odlišne sprevodovane... A takisto 700 a 750 sú odlišne sprevodované...


EDIT: aj keď sa mi marí, že rozdiel medzi manuálom a DCT bol len v 6. prevodovom stupni... Dovi by nám to lepšie osvetlil, má to spracované :like:
Naposledy upravil THeBaNDiT dňa 07 Mar 2016, 16:27, celkovo upravené 1
Obrázok
Obrázok užívateľa
THeBaNDiT
******
******
 
Príspevky: 571
Registrovaný: 25 Dec 2013, 20:24
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod Juanito » 07 Mar 2016, 16:16

bratko, nie vzdy je to tak. ked prisiel novy sprinter, tak v navode bolo radit pri cca 1300-1400 otackach, po par mesiacoch prisla zvolavacka a cela zvolavacka bola o tom, ze si zakaznikom pri servise daval do auta letacik A5 Doplnok k navodu, kde bolo pisane, ze optimalne otacky su 1600-1800 :) ja osobne jazdim nie na D, ale na S, tiez mi to pride take podtocene
Juanito
*******
*******
 
Príspevky: 828
Registrovaný: 03 Jan 2016, 22:38
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod BrAtKo » 07 Mar 2016, 16:18

Ale toto je uz TRETIA generacia DCT podotykam !
Obrázok užívateľa
BrAtKo
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1421
Registrovaný: 13 Mar 2015, 23:12
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Honda NC 750S

Re: Video

Poslaťod Juanito » 07 Mar 2016, 16:23

myslis na 2016?
Juanito
*******
*******
 
Príspevky: 828
Registrovaný: 03 Jan 2016, 22:38
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod Pito » 07 Mar 2016, 16:37

Nemyslim si vseobecne, ze plati, cim novsie(modernejsie), tym lepsie. Niekedy aj starsie modely veci mozu byt lepsie, napr ako startovacie rele u NC :) Tiez bude podla mna starsi displej lepsie citatelny na slnku ako novy... Je to len taka moja uvaha, uz som sa totiz stretol s nazorom podtoceneho motoru, tak mi nedalo a kukol som cele video. Moj pocit je taky isty a v tomto iba cas ukaze. Zial nepoznam NC s DCT co ma nabehane vela km...
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Video

Poslaťod georgoo » 07 Mar 2016, 16:47

Moj nazor, niekto s nim nebude suhlasit, ale prezijem to ;)

Ked som videl tu jazdu 50 km a 5 prevodovy stupen :(
Vynaraju sa mi spomienky, ked som skusal automat 750. Dostal som sa na neho tak, ze som mal dohodnuty manual X, ale ten nebol k dispozicii, tak som sa previezol na automate. To bola moja predposledna jazda na automate, potom este v Zeleznej Rude, ked som viezol Richiho moto na hotel.

Moj nazor je taky, ze NC automat nekrestansky podtaca motor. Pri jazde mestom je to neznesitelne, ako ta motorka vibruje. CELE ZLE
Pod plynom sa to este da nejako vydrzat, ale aj tak je to take :(
Ak mi tu niekto napise, ze si mozem lahucko podradit padlom (ci jak sa tomu nadava) tak moj nazor na toto je:
Ked mam opravovat automat, mozem si rovno kupit manual, ci ??? ;)
NC750X (2014-2017), Tracer 900 (2017:-)
Obrázok užívateľa
georgoo
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 2486
Registrovaný: 03 Jún 2014, 19:43
Bydlisko: Trnava
Motorka: Iná

Re: Video

Poslaťod Pito » 07 Mar 2016, 16:52

Fiha, Georgoo teraz si u mna zabodoval :like: Lepsie by som to nenapisal :)

Este chapem Juanita, ze tam ma vzdy hodene S-ko, ale to D sa mi ozaj az zle pozeralo video. Ved vravim, som zvedavy ako sa bude spravat motor s DCT napr po 100, 150tkm..
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: 23 Okt 2015, 13:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: Video

Poslaťod Juanito » 07 Mar 2016, 16:56

D tam mam len ked zabudnem dat S :) aj to iba do chvile, kym si to uvedomim :)
Juanito
*******
*******
 
Príspevky: 828
Registrovaný: 03 Jan 2016, 22:38
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod legoss » 07 Mar 2016, 18:43

Juanito píše:D tam mam len ked zabudnem dat S :) aj to iba do chvile, kym si to uvedomim :)

presne ako vravíš. Ja D režim absolútne nepoužívam. Na štýl mojej jazdy a to či pomalej alebo rýchlejšej úplne vyhovuje režim S. Motorka vtedy radi tak ako by som sám radil pri manuálne. A ak niekedy potrebujem rýchlejšie obehnúť a zvýšiť otáčky tak si páčkou podradim na nižšší stupeň.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Obrázok užívateľa
legoss
***
***
 
Príspevky: 98
Registrovaný: 26 Máj 2015, 15:05
Bydlisko: Trnava
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod georgoo » 07 Mar 2016, 19:11

Este doplnim jednu vec, k tomu co som napisal.
Netvrdim, ze ak si niekto kupi motorku s automatom, nemoze si jazdu uzivat, len som napisal, ze ja si ju neuzijem.

Mne na automate vadi vec, ktoru sa nikdy nikomu nepodari odstranit (teda jedine, ze by vam implantovali do hlavy elektrody).
Automat nikdy nevie, ani nebude vediet, co jazdec chce spravit. On sa riadi podla toho, co prave robi, a reaguje na to co mozno najrychlejsie.
Vadi mi ta casova medzera, medzi mojim "prikazom" a reakciou motorky. A ano, okamzite to nie je ani pri manualnej prevodovke ;)
NC750X (2014-2017), Tracer 900 (2017:-)
Obrázok užívateľa
georgoo
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 2486
Registrovaný: 03 Jún 2014, 19:43
Bydlisko: Trnava
Motorka: Iná

Re: Video

Poslaťod Juanito » 07 Mar 2016, 19:30

georgoo, ak ides dajme tomu na 5-ke a das fullgas tak to v momente supne o dva dole. podla mna rychlejsie ako manual. ale keby som pred nc nemal pcx variator, tak by som tiez riesil manual. pre mna je automat to naj. 100 ludi, 101 chuti :)
Juanito
*******
*******
 
Príspevky: 828
Registrovaný: 03 Jan 2016, 22:38
Motorka: Honda NC 750X

Re: Video

Poslaťod georgoo » 07 Mar 2016, 19:40

Juanito píše: 100 ludi, 101 chuti :)


:like: :like: :like: :like: :like:
NC750X (2014-2017), Tracer 900 (2017:-)
Obrázok užívateľa
georgoo
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 2486
Registrovaný: 03 Jún 2014, 19:43
Bydlisko: Trnava
Motorka: Iná

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor, prevodovka

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 29 hostia