Stránka 1 z 2

chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Apr 2014, 09:31
od THeBaNDiT
NC750X

Hmm... tak dnes mi pocas zahrievania (kym som si dal prilbu, rukavice a zatvaral garaz) zacala blikat kontrolka motora. 8x dlho, 6x kratko, a tak dokolecka. V navode sa pise, ze ak sa kontrolka rozsvieti pocas behu motora, moze sa jednat o poruchu na vstrekovani, alebo take nieco, a mam kontaktovat servis. Vyborne.

Vypol som motor. Zapol som motor, a vsetko je OK, kontrolka zhasnuta. Prebehol som sa po meste, vsetko je OK, kontrolka zhasnuta. Teraz neviem, ci to pripisovat nejakej blbej nahode, alebo sa nieco deje. Mam necelych 300km nabehanych...

Nejake rady? Vygooglit sa mi nic nepodarilo. :D Zrejme to trosku posledujem, a az budem najblizsie nedaleko servisu, spytam sa ich, ci by to vedeli diagnostikovat.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Apr 2014, 10:24
od THeBaNDiT
tak som na americkom fore o NC700-vkach nasiel, co by ten kod mal znamenat:

The 86 code is a meter communication malfunction. The manual calls out either a open or short circuit in the TXD / RXD line or a faulty combination meter. It suggests to check for a loose connection of either the 16-pin or 33-pin connector and try again. After that are some check of the serial line for continuity and a couple of voltage level checks.


Teda ze skontrolovat, ci nie je uvolnene spojenie 16-pinoveho alebo 33-pinoveho konektora a skusit zas...

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Apr 2014, 11:14
od jets
máš to v záruce tak nad ničím nepřemýšlej a mazej do servisu a trvej na tom aby všechno důkladně zkontrolovali

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Apr 2014, 17:18
od THeBaNDiT
Tak som hned dnes bol aj v servise... samozrejme chyba sa od dnesneho rana nezjavila, ale v pamati bola... chlapik to napojil na diagnostiku, vyplulo mu to rovnaky vysledok, ako som nasiel na internete, len po slovensky... on to interpretoval ak nejaku mozno jednorazovu zlu hodnotu potenciometra na skrtiacej klapke, ktory ma na starosti nastavenie predstihu, alebo take nieco. Ze to mohlo byt kludne jednorazova zalezitost, pretoze potom prebehol diagnosticke testy a vsetky hodnoty su v normale, vratane napatia na tom potenciometri. Zaver je taky, ze ak sa to nahodou prejavi este raz, pripadne aj trvalo, tak nie je problem, pridem, spiseme reklamaciu a oni ten diel (potenciometer) vymenia.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Apr 2014, 20:14
od THeBaNDiT
:D :D tak ja to pripisujem tomu, ze ten plyn velmi neotacam, nebol este ani za polovicou... :D Tak som s nim pri vypnutej motorke trocha pokrutil, nech si potenciometer zvykne... :D Uvidime. Ak som dobre cital medzi riadkami, tak vraj to nie je zavada, ktora by mala zlikvidovat motor, takze je to v stadiu sledovania. Ak sa to ukaze opat, tak standardna reklamacia a vymena vadneho dielu. :) Ale este sa s takymto problemom nestretli. A i mne dalo namahu to vygooglit...

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 25 Aug 2014, 15:09
od jaryn67
Tak toto se mi stalo teď v Tatrách,vyjel jsem z garáže,nechám nastartované a jak jsem lezl z motky,trochu mi ujela noha a já tam hodil jedničku.Samo to zdechlo,naštěstí se to nerozjelo.Nastartoval jsem a ejhle,ona kontrolka blikala.Tak jsem to vypnul,znova nastartoval a už se to neobjevilo.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 25 Aug 2014, 17:33
od THeBaNDiT
Ani mne sa to odvtedy už nezjavilo (aktuálne mám cez 4500km), tak snáď je všetko OK. :)

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 24 Sep 2014, 12:24
od jaryn67
Dneska při jízdě do práce mi najednou zhasnul displej,asi 2vteřinky.Jelikož jsem se zrovna podíval,kolik je hodin,tak jsem to postřehl.Bylo to stejné,jako když vypnu klíček.Po opětovném rozsvícení,podotýkám,že jsem furt jel,vše fungovalo normálně kromě oné oranžové kontrolky,akorát teď neblikala,ale svítila.Zastavil jsem,vypnul motor,nastartoval a hle,už nic nesvítí.Tohle už ale myslím není normální.Asi to skončí v servise.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 22 Okt 2014, 18:59
od Pavel
jaryn67 píše:Tak toto se mi stalo teď v Tatrách,vyjel jsem z garáže,nechám nastartované a jak jsem lezl z motky,trochu mi ujela noha a já tam hodil jedničku.Samo to zdechlo,naštěstí se to nerozjelo.Nastartoval jsem a ejhle,ona kontrolka blikala.Tak jsem to vypnul,znova nastartoval a už se to neobjevilo.



No, aby to nebyla porucha jako u mě, taky to tak začalo blikáním kontrolky a zhaslým displayem, pak nešly blinkry, motor húře táhl. Máš stejného prodejce jako já v Šenově, tak upřímnou soustrast při jednání s nimi, s majitelem se dá rozumně bavit jen když chceš koupit novou motorku"maže med kolem huby", pak tě už nezná když reklamuješ, dále jednatel"ten mlaďas" je příjemný ale sám nic nevyřeší, mechaniky jsem raději ani neviděl, byli schovani. Pokud mi moto opraví, tak už mě tam vživotě neuvidí, ani ten olej jsem tam neměnil a měnit nebudu, vyměnim ho i s filtrama sám. Takové servisy a mechaniky nakopat do prdele

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 31 Máj 2019, 10:10
od Zodiak
Ahoj, trochu oživím toto téma. Taky se mi stalo, že po nastartování mi začala blikat kontrolka MIL. Vypnul jsem a zapnul klíček a bylo po blikání. Za čas se mi to stalo znovu, podotýkám, že jsem mezitím pátral na netu, co by to mohlo být. Na jedněch stránkách jsem se dočetl, jak zjistit dle blikání chybový kód. Vyšlo mi z toho 86. Na týchž stránkách jeden user psal, že mám buď zkontrolovat akumulátor - v jakém je stavu, nebo dotáhnout kontakty na baterce. Vzpomněl jsem si, že jsem předtím baterku nabíjel, takže jsem dotáhl kontakty (opravdu tam nějaká vůle byla) a od té doby, cca tři měsíce je pokoj.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 31 Máj 2019, 11:04
od dreamer
Len pre uplnost, podobna skusenost a symptomy, len iny chybovy kod, mrkni tu:

viewtopic.php?f=96&t=348&start=90#p43583

Inu, NC a najma tie s DCT su velmi citlive na stav palubneho napatia a staci ak je bateria na 60-70% zivotnosti a moze sa to zacat prejavovat pri startovani. Netreba to podcenovat, uz pri prvych symptomoch je dobre baterku pravidelne kontrolovat, dobijat, pripadne radsej rovno vymenit. Pri zanedbani problemu to moze totiz prerast az do problemov s radenim (u DCT) a to uz moze byt celkom neprijemne najma dalej od domova.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Okt 2020, 19:47
od Fredy
Pridám svoju prvú technickú závadu: V piatok som po 300km nabehol na hrbol na ceste a rozsvietila sa mi kontrolka MIL. Myslel som si, že niečo s palivom pač som išiel na poslednú paličku paliva. Zastavil som, vypol som. Kontrola - netieklo, nič nevypadalo uvolnené, žiadne divné zvuky. Zapnem motor, kontrolka nesvieti a tak pokračujemv ceste a po 70km zase MIL. Žiadny skok na ceste sa nebol. Zastavil som, znova kontrola a znova nič. Kontrolka zmizla a objavila sa až ďalší deň, po zastavení ale novinka - kód 86. Skontroloval som dotiahnutie kontaktov batérie-nič, kontrola konektoru pod displayeom-nič. Kontrolka zase zmizla. Dnes sa objavila zase po 300km a zase novinka - začal zhasínať display... najlprv len rychlost, ku konci 500km cesty už celý display. A zo začiatku len občas, ku konci docela často.

Čo s tým? Batéria je na nabíjačku. Skontrolujem ešte pojistky. Niekde som čítal, že to môżu byť konektory... kde ich nájdem? V manuále som lokáciu nenašiel.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Okt 2020, 21:10
od palo40
Mas manual, alebo DCT ?
Kolko mas nabehane a ako dlho tam mas bateriu ?
Ak behas aspon 1x do mesiaca, co v tomto obdobi nie je problem, bateriu nemusis mat na nabijacke.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 04 Okt 2020, 22:11
od Fredy
palo40 píše:Mas manual, alebo DCT ?
Kolko mas nabehane a ako dlho tam mas bateriu ?
Ak behas aspon 1x do mesiaca, co v tomto obdobi nie je problem, bateriu nemusis mat na nabijacke.


Manuál. Motorka kúpená minulý rok z autobazaru. Vraj s novou batériou. Nabehané 8000 km.

Re: chybovy kod

PoslaťNapísal: 05 Okt 2020, 12:09
od vladimir
chalani.. píšete o problémoch s elektrikou.. ako ste na tom s jazdením v daždi a umývaním motocykla ?