občas se objeví informace, že selže motorek DCT převodovky okolo 50 tis. km
tolik ještě nemám, ale údržba asi nezaškodí -
po rozebrání jsem v motorku našel dost prachu z uhlíků, tedy vyčištění prachu, kontrola komutátoru a promazání kluzného ložiska pod rotorem je asi dobrý nápad už i v těch 40 tis. nájezdu
na webu najdete videa, jak to demontovat, na Integře je nutno sundat levý "podběh" a pak už to jde.
https://www.youtube.com/watch?v=wqZRok8Puag
vydloubněte i kryt uhlíků - černé šipky, lépe vyčistíte prostor uhlíků, lépe se to sesazuje a lépe zkontrolujete, zda pružinka nesjede mimo uhlík. Při zpětné montáži musíte kryt napřed zasunout pod výstupek - červená šipka, jinak to nepasuje.
měním i gumičku celého motorku do těla motoru, byla už poškozená - pasuje mi tato
O-kroužek Dichtomatik FPM 80 - 37.82 x 1.78 (27,- Kč) teplotní odolnost 200C, odolný i oleji (mateza.cz)
.