Vzhledem k dnešnímu počasí jsem se dal do této úpravy
Celkem jsem to dělal asi 2 hodiny. Část jsem použil dle návodu Xmana, ale většinu jsem dělal po svém, abych si to usnadnil.
Postu jsem zvolil následující:
*demontáž plastového krytu katalyzátoru (2 šroubky)
*demontáž chladiče (zůstává na hadicích) - 2 šroubky nahoře + 1 šroubek dole
*sundání hadice z chladiče na levé straně (dole) a vypuštění chlad. kapaliny
*odpojení konektoru k ventilátoru a vychýlení chladiče
*povolení objímky na sacím kolenu
*demontáž L+P horních plastů + demontáž plastů co drží lanka + demontáž plastu se zámkem (na otevírání schránky a sedla)
*demontáž víka ve schránce (kryje baterii)
*demontáž horního dílu airboxu (6 šroubků)
*demontáž spodního dílu airboxu (1 šroubek)
*samotné vyříznutí přepážky a zabroušení gravírovací bruskou
Montáž je opačným postupem demontáže.
Po dokončení mi k mému údivu nic nezbylo ani nechybělo
No a následovala krátká projížďka cca 20km.
A dojmy ?
Zdá se, že motor jde rychleji do vyšších otáček, ale toto nelze objektivně posoudit. Každý ví, že když člověk natankuje třeba benzín, který někdo doporučí, že je nejlepší, tak se mu zdá, že ta motorka jede úplně jinak, ale většinou je to jen ta vsugerovaná myšlenka