nechcem sa nikoho dotknut, ale motorkár servis nic moc. pre mna nezabudnutelna chvilka bola, ked som si na pcx dal robit servis po 1000km. v servise mali moju bielu pcx s pk znackami a este jednu striebornu tusim sc, na ktoru mali montovat kufor. skuste hadat odkedy som mal navrtane diery na drziak kufra?
Poslali mi papier, ale mechanik z Honda Omnia povedal, že moja je v poriadku. Už si to dobre nepamätám, ale bolo tam vyrazené tuším písmenko D, čo znamenalo O.K.
Nic ine ma ohladom retaze so zaciatkom na D nenapada. Nieco som aj tusim cital ze sa davala pred tym ina, nevie mi niekto povedat aka? Ak tam mam did malo by byt vsetko ok..
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.
Žádná svolávačka se nikdy netýkala NC 700 X r. v. 2013, tam nebyl problém s displayem ani s řetězem(pokud bude někdo měnit poprvé tak není třeba měnit kolečka, jen samotný řetěz)
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Piťo ma r. v. 2012. My s 2013 by jsme to měli mít vpořádku, ale teď si nejsem jistý který rok měl Admin, když mu došel dopis, mě nic nepřišlo a řetěz mám DID.
Naposledy upravil Pavel dňa 05 Feb 2016, 21:13, celkovo upravené 1
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Nechapem teraz vobec, som zamotany. Ja mam 2012, ak dobre chapem co tym myslis, ze to mate vychytane, tak ja som rizikova skupina na potratovu retaz? Ci ako si to myslel?
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.
Podle Hondy asi bylo nejvíce jiných řetězů než DID na modelových řadách 2012. Ale pokud tam máš DID tak je to vpořádku, ono i ten jiný neznačkový řetěz vydrží 20tis. km
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X