Stránka 8 z 10

Re: baterie

PoslaťNapísal: 24 Mar 2019, 19:48
od pcx
ved prave, ani rok nevydrzala, slahne ma.
Zajtra sa pokusim reklamovat, no neviem ci pochodim, zda sa ze nemam blocek :cry:

Re: baterie

PoslaťNapísal: 24 Mar 2019, 20:55
od keto
Pokud ta baterie má výrobní číslo a bude prodejce solidní,tak si to dohledá ;)
Jen ještě doplním, že mi vydržela původní baterie 6 let a nájezd 50 000 km, takže ty výdrže rok, dva se mi zdají hodně málo a to jezdím na moto i do práce a mám to nějakých 12km, takže si užila i dosti startování a garáž mám nevytápěnou a baterii z motorky nevytahuji a ani ji nemám na nabíječce, jen poslední dva roky jsem ji tak 2 x za zimu připojil na živičku před kontrolním startem, který provádím, když motorka více jak měsíc nejezdí.

Re: baterie

PoslaťNapísal: 24 Mar 2019, 21:14
od pcx
keto píše:Pokud ta baterie má výrobní číslo a bude prodejce solidní,tak si to dohledá

Dobry argument. Dakujem :like:

Re: baterie

PoslaťNapísal: 24 Mar 2019, 22:16
od puccky1
Tie startovacie krabicky uz predava aj Lidl aj Kaufland za 49,90€
Kolega nosi v moto nieco podobne z ciny
https://m.aliexpress.com/item/329711337 ... 46ac954771

Startoval s tym uz kade koho keby som to nevidel na vlastne oci asi tomu ani neuverim

Odoslané z SNE-LX1 pomocou Tapatalku

Re: baterie

PoslaťNapísal: 24 Mar 2019, 22:58
od dukyno
Tá z Lidlu je fajn. Naštartoval som s tým auto keď odišla batéria. Obsahuje to aj kompresor, takže s tým fúkam všetko :).

Re: baterie

PoslaťNapísal: 25 Mar 2019, 06:39
od georgoo
pcx píše:Mam, bohuzial, cerstvu skusenost s niecim podobnym.
Bateriu som po zime dal na nabijacku. Nahodil do moto, dva dni vsetko ok. Normalny start. Kilometrov malo, kazdy den 5+5km. Po dvoch dnoch som uz rano do prace nenastartoval, proste hlucho, len "cvakalo".
Bateriu som dal na nabijacku, nasledne normalne dalsie rano nastartovalo. Chcel som odist z prace, nic uz ani necukalo, hluchota. Bateriu som vybral, nabil, nastartovalo, spravil som cca 30-40km, odstavil. Dva dni stala moto a dnes som uz nenastartoval. Bateria nema ani rok, znacka Fiam


Skus reklamovat, ale asi nepochodis :(
Na baterie (akekolvek) je zaruka len 6 mesiacov, nie 2 roky ako na ostatne veci.

Re: baterie

PoslaťNapísal: 25 Mar 2019, 06:40
od dreamer
Podobnu z Lidlu mam uz nejaky cas, aj som s tym uz par krat startoval synove auto. Ale na moto som chcel malu aby zaberala co najmenej miesta.

Re: baterie

PoslaťNapísal: 25 Mar 2019, 16:20
od Ruidos
dreamer píše:Podobnu z Lidlu mam uz nejaky cas, aj som s tym uz par krat startoval synove auto. Ale na moto som chcel malu aby zaberala co najmenej miesta.


Link ?


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: baterie

PoslaťNapísal: 25 Mar 2019, 17:08
od dreamer

Re: baterie

PoslaťNapísal: 25 Mar 2019, 22:28
od Ruidos


Ďakujem


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: baterie

PoslaťNapísal: 20 Okt 2019, 16:17
od HonzaR
Sice už sem "nepatřím" ale kde jinde se zeptat, že? :) Mám první podivný zádrhel - vybitá baterie. X-Adv mám od 3.10. a v pátek ráno nenastartoval. Den - dva před tím se mi už zdálo, že točí trochu líněji, ale to pořád naskakoval. Nic, v pátek ráno jsem to narychlo oživil nabíječkou, dojel do práce, a tam dobil na 100%. V sobotu ráno chci jet k čalouníkovi se sedlem a opět ua-ua-nic. Tak znovu 10min nabíječka, naskočil a 2x 3hodiny souvislé jízdy baterii dobilo. To už jsem měřil několikrát i dobíjení během jízdy (v pohodě 14,4V). Dnes, neděle, ráno nastartuje (líně), podruhé taky, potřetí ne. Během startu, pod zátěží napětí na baterii kleslo pod 10V. Teď jde o to, zda to může způsobovat bezklíčové zapalko. 14dnů startuje normálně, pak tohle. Celé 2 týdny ovladač nevypínám, jezdím denně, ale jezdil jsem i dlouhé trasy v kuse 200-300km, takže k dobití baterie mělo dojít. :?:

Re: baterie

PoslaťNapísal: 20 Okt 2019, 19:46
od puccky1
Jasne ze stale patris k nam ;)
No ja by som nic neriesil a siel rovno do servisu.
Za dva tyzdne mi ani alarm nevymlatil baterku.
Bud je tam spatna mozno aj stara baterka alebo nieco ozaj fajne z nej taha stavu.

Re: baterie

PoslaťNapísal: 20 Okt 2019, 20:33
od keto
HonzaR píše:Sice už sem "nepatřím" ale kde jinde se zeptat, že? :) Mám první podivný zádrhel - vybitá baterie. X-Adv mám od 3.10. a v pátek ráno nenastartoval. Den - dva před tím se mi už zdálo, že točí trochu líněji, ale to pořád naskakoval. Nic, v pátek ráno jsem to narychlo oživil nabíječkou, dojel do práce, a tam dobil na 100%. V sobotu ráno chci jet k čalouníkovi se sedlem a opět ua-ua-nic. Tak znovu 10min nabíječka, naskočil a 2x 3hodiny souvislé jízdy baterii dobilo. To už jsem měřil několikrát i dobíjení během jízdy (v pohodě 14,4V). Dnes, neděle, ráno nastartuje (líně), podruhé taky, potřetí ne. Během startu, pod zátěží napětí na baterii kleslo pod 10V. Teď jde o to, zda to může způsobovat bezklíčové zapalko. 14dnů startuje normálně, pak tohle. Celé 2 týdny ovladač nevypínám, jezdím denně, ale jezdil jsem i dlouhé trasy v kuse 200-300km, takže k dobití baterie mělo dojít. :?:

Pokles při startu pod 10V znamená slabou baterii, ta může být prostě už slabá sama o sobě z X důvodů nebo ji něco vybíjí, není problém prostě odpojit jeden pól baterie a pak ho připojit přes ampérmetr a hned uvidíš, kolik ti z ní v klidu teče a pak se dá lehce spočítat za jak dlouho ji takový proud vybije ;)

Re: baterie

PoslaťNapísal: 20 Okt 2019, 21:22
od HonzaR
Dnes ráno jsem zkoušel právě i ten proud. Při vypnutém zapalování 0,000A když jsem zapnul světlo pod sedlem (ledka) tak 0,001A. Mám ověřeno, že spínač sedla funguje správně. Všechny indicie ukazují na špatnou baterii. Dík.

edit: skutečně vadná baterie, vyřešeno novou.

Re: baterie

PoslaťNapísal: 12 Feb 2021, 13:46
od Meky
Přidám mou zkušenost s orginální baterií. Po více jak šesti letech přichází u mne čas na výměnu origo baterie. Má 12,6 V, několikráte po sobě nastartuje v pohodě motor, ale při startování již klesne napětí pod 10 V. Po vícero startech / 3 x, pauza, 3 x / klesne napětí na 12,5 V, možná by sezonu ještě dala, ale preventivně jí na jaře vyměním ;)