Stránka 1 z 1

Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 10:00
od Frodo
Ahoj,
nedávno jsem měnil destičky a kotouč a zarazilo mě, že nejspíš nemáme plovoucí třmen ani kotouč. Kotouč jsem věděl ,ale myslel jsem, že třmen by mohl být, ale myslím si, že není.

Vyvede mě prosím někdo z omylu a nebo opravdu máme na motorkách tu nejhorší možnou kombinaci pevný kotouč/třmen co se dá na moto dát?

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 11:02
od HonzaR
Třmeny jsou na NC plovoucí.

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 13:07
od Frodo
Proč si to myslíš?

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 13:17
od HonzaR
Nemyslím, vím to. Podívej se na výkres předního třmenu, modře zakroužkované.

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 17:05
od Effin
Jsem docela rád že nemám plovoucí kotouč

Kámoš má na Guzzině dva a stačil jedny alpy a v 5tis/km u nové motorky ještě naštěstí v záruce se mu to povolilo v nýtech a muselo se dát komplet nové jinak hrozila havárie.
Má Stelvio NTX a brzdy tam jsou komplet Brembo.
Naštěstí záruka uznaná jinak by to byl ranec chechtáků

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 03 Apr 2018, 22:34
od Richi
Keď rukou zatlačíš strmeň ku alebo od kolesa, vidíš - cítiš ako pláva.

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 04 Apr 2018, 07:30
od Frodo
Právě jsem to měl v ruce a zdálo se mi to pevné jako skála.

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 04 Apr 2018, 08:34
od Orin
Frodo píše:Právě jsem to měl v ruce a zdálo se mi to pevné jako skála.


Frodo, o cem ze to mluvis? ;-)

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 04 Apr 2018, 11:31
od Juanito
Frodo píše:Právě jsem to měl v ruce a zdálo se mi to pevné jako skála.

Tak skoro rano, si myslim, ze je to normalne :lol:

Re: Plovoucí vs pevný třmen/kotouč

PoslaťNapísal: 04 Apr 2018, 15:45
od vladimir
takto Frodo

nesmie s toho byť hrkálka a ani sa to tváriť ako privarené.. že si dal nový kotúč aj doštičky tak sa to muselo posunúť ináč by si to neposkladal.. jednej strane urobíš vôľu zatlačením piestikov a druhej posunutím strmeňa na vodítkach.. to sú tie skrutky na ktorých sú také harmonikové gumičky alebo ochranné manžety či ako ich nazveme..

na osobáku vždy pri prehadzovaní gúm dám dole aj strmene.. stačí len dve skrutky vytočiť, skontrolujem, opucujem a vodítka znova namažem.. lebo auto jazdí zima, dážď.. svoji príspevkom si mi pripomenul že aj na motorke to treba občas rozobrať lebo mazadlo stárne.

Ďík za pripomienku..