Stránka 2 z 2

Re: Zvlněný kotouč

PoslaťNapísal: 03 Jún 2019, 19:33
od keto
Ještě mě napadá jedna věc, jelikož my na NC máme jednoduchý kotouč napevno namontovaný na disk kola, tak je potřeba dodržovat utahovací moment předepsaný výrobcem a dát na závit kapičku něčeho proti možnému povolení, ono když ten kotouč dotáhnete přes příliš, což se může lehce stát, tak si právě koledujete o jeho deformaci, ono se totiž počítá s vůli v tom spojení a ten kotouč tam pracuje při tepelném roztahování.

Re: Zvlněný kotouč

PoslaťNapísal: 04 Jún 2019, 09:06
od Frodo
Brzdy mi nevadnou a to jsem s NCčkem byl na GrossGlockneru a dal si to asi 4x celé.
Je možné, že brzdy nenechám dostatečně vychladnout jízdou. Je pravda že jsem hned pod kopcem vždy zastavil a čumákoval a přemýšlel jestli si to dát ještě jednou. Kotouč jsem tam dával já a jsou utažené přesným momentem s kapičkou lepidla na závity.

Re: Zvlněný kotouč

PoslaťNapísal: 05 Jún 2019, 09:39
od pudis15
Tak nezastavuj, vzpomínám si když v mladí jsme sjížděli dolů ecce homo Šternberk na první 350 s kotoučem a honily se s HF INTEGRALE, dole pod kopcem byla stopka, velký provoz, nějakou chvíli jsme postáli a už jsem skákal přes křižovatku se zapečeným kotoučem, normálně se to k sobě přilepilo a přestalo se točit přední kolo, vůbec jsem to tehdy nechápal


Sent from my iPhone using Tapatalk