Puccky, neuveris, no so sanim a vyfukom som mal doteraz najviac 3,6 spotrebu a to som jej daval pekne(teraz rakusko konstatne som chodil 90-140 nad 4000otacok-obmedzovac). Absolutne nechapem, az sa hanbim
Pavel, ide aj o chovanie pri zahriati, napr ked ides niekde z priesmyku a musis ozaj brzdit. A to nejde iba o zahriatie brzd ako takych, teda kotucov ci platniciek. Tych faktorov je jednoducho viac...
Ja som opacne Puccky, nikdy som nestudoval, aj ked som velmi chcel. Mam iba prax, preto neviem vela krat veciam ani dojst na meno..
Tie dualne brzdny sa netykaju tusim iba abs, mali by to mat aj moto bez, ci? To je v podstate jedno, ano spravne si pochopil. Na prednom strmeni su dva odvzdusnovaky. Musia byt. Je to dvojokruhovy strmen, kedy jeden piestik pracuje pri stlaceni zadnej brzdy a dva pri stlaceni prednej. To s nastartovanou moto nechapem aky by malo mat suvis. Vymienat viem, davam si pozor a urcite sa mi do systemu vzduch nedostal. Ja som maximalny pedant a sledoval som na vypustnej hadicke ci idu bublinky. Nesli vobec, iba vyplavovalo este nejaku spinu. Pockal som az bude uplne cistucka a uzavrel system. Cize osobne si myslim, ze problem je tutovo v kvapaline. Dokonca som aj strmen cistil ked bol dole a piestiky isli ako po masle.