Stránka 2 z 5

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 05 Feb 2014, 18:36
od puccky1
pajo píše:caute,
prosim vas, tie hefty su 22mm? cize mozem objednat napr. toto?
http://www.motosvet.sk/product/rukovaet ... 2-mm-7443/

dik

Ak sa nemylim tak su to tie co mam ja tak podla mna mozes objednat :mrgreen:

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 19:56
od georgoo
Mam tieto:
http://www.stopcar-eshop.sk/products/ru ... ord-sport/

Montaz bola trochu komplikovanejsia ako som cakal.
Demontaz povodnych:
Skusal som to najprv zvliect, ale neslo to, takze som zobral noz, a odrezal som ich.

Lava:
Je to vyrobene strasne tesne, ledva som to tam navliekol. Sposobil som si bobo na palci :(
Musel som obrusit vsetku farbu s trubky, aby som to tam vobec dostal. Nakoniec sa to podarilo, a je to tak tesne, ze to nebolo treba ani lepit.

Prava:
Bolo treba zbrusit vystupky na plastovej trubke, zbrusit pravy lem. Urezat kusok z vnutornej strany rucky, aby som nemusel brusit lem na plaste.
Prilepene pribalenym lepidlom.

Elektrika:
Spravil som to podla navodu, kontakty priamo na baterku. Na + kabli je poistka.
Musel som demontovat jeden kryt na lavej strane moto (1 skrutka a 2 tie plastove zavlacky).
Ele. som schoval pod kryt. Kable z rukovati mohli byt o kusok dlhsie, ledva dociahnu pod kryt.
Ovladanie som dal na prilozeny drziak.

Ak vypnem klucik, vypne ohrev a zacne svietit save batery, po cca 3 minutach to zhasne uplne. Po nastartovani to je treba potom znova zapat.
Vsetko funguje ako ma. Doplnok vrelo doporucam :)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 20:26
od puccky1
georgoo píše:Mam tieto:
http://www.stopcar-eshop.sk/products/ru ... ord-sport/

Montaz bola trochu komplikovanejsia ako som cakal.
Demontaz povodnych:
Skusal som to najprv zvliect, ale neslo to, takze som zobral noz, a odrezal som ich.

Lava:
Je to vyrobene strasne tesne, ledva som to tam navliekol. Sposobil som si bobo na palci :(
Musel som obrusit vsetku farbu s trubky, aby som to tam vobec dostal. Nakoniec sa to podarilo, a je to tak tesne, ze to nebolo treba ani lepit.

Prava:
Bolo treba zbrusit vystupky na plastovej trubke, zbrusit pravy lem. Urezat kusok z vnutornej strany rucky, aby som nemusel brusit lem na plaste.
Prilepene pribalenym lepidlom.

Elektrika:
Spravil som to podla navodu, kontakty priamo na baterku. Na + kabli je poistka.
Musel som demontovat jeden kryt na lavej strane moto (1 skrutka a 2 tie plastove zavlacky).
Ele. som schoval pod kryt. Kable z rukovati mohli byt o kusok dlhsie, ledva dociahnu pod kryt.
Ovladanie som dal na prilozeny drziak.

Ak vypnem klucik, vypne ohrev a zacne svietit save batery, po cca 3 minutach to zhasne uplne. Po nastartovani to je treba potom znova zapat.
Vsetko funguje ako ma. Doplnok vrelo doporucam :)

Ta demontaz a montaz bola u mna podobna tiez som to tam ledva narval :lol:

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 20:45
od jezdec74
Tak jsem si taky Oxfordy koupil a nomontoval.

Mám je v této verzi: http://www.doplnkynamoto.cz/motoveci/eshop/72-1-Vyhrivane-rukojeti/0/5/16488-Vyhrivane-rukojeti-Oxford-Premium-Touring-OF691

Mi šla montáž až překvapivě dobře.
Grip na levé straně jsem sundal jednoduše za použití dvou tenkých dlouhých šroubováků, které jsem prostrčil celým gripem a pak už to šlo dolů skoro samo.
Grip na pravé straně šel dolů hůř, ale taky jsem jej sundal bez poškození.

Montáž na levé straně naprosto jednoduchá, očistění trubky tech. lihem, namazání gripu přiloženým lepidlem a bezproblémové nasunutí (průměry seděly skvěle).
Na pravé straně jsem jen rašplí (pilníkem by to trvalo dlouho) sundal výstupky, vnější lem a na vnitřním jsem jen zmenšil průměr, aby se vešel do vybrání v gripu.
Namazání lepidlem a nasunutí.

Zapojení elektriky, taky přímo na baterii a držák ovládání mám přišroubovaný k objímce od spojkové páčky.

Vše trvalo asi 30 minut.

Jak píše Georgoo, taky tuto věcičku doporučuji, během chvilky jsou gripy příjemně teplé :like:
Opravdu super užiteční věcička.

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 20:54
od THeBaNDiT
ticho zavidim... :) Ale mozno casom, ak mi to bude chybat, si to zaobstaram... :) Mat v jeseni a v jari tuknutim do tlacidla teple ruky by bol aky luxus! :) A s vedomim, ze motorecka sa o to postara, dobry pocit. :)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 21:24
od georgoo
jezdec74 píše:Vše trvalo asi 30 minut.


Ze 30 minut :shock:
Ja som sa len s lavou pasoval vyse hodinu. Dlho som to brusil, a ked som to potom navliekal, tak sa mi to v polke tak zaseklo, ze som nevedel co dalej :(
Ani na jednu, ani na druhu stranu to neslo, tak som to nakoniec obalil do handry a s blickami som to 2-3 krat pretocil, a uz sa mi to potom podarilo postupne nasunut. Strasne som sa nadrel, kym som to tam dostal. Neviem preco to tak tesne spravili ????
Prava bola uplne bez problemov.
Ale za namahu to stalo, dnes som mal paprcky ako v bavlnke :)
Obrázok
A este aby som nezabudol, ma to este dalsie plus. Grip ma vacsi priemer, ovela lepsie sa drzi ako originalny :)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 21:45
od jezdec74
Tak mi to šlo vážně velmi rychle, až jsem byl překvapen. Gripy šly nasadit bez nutnosti použití hrubé síly ;)
Jak tak koukám na tu fotku, tak jsi to otočil po svém, dle návodu to má být těmi šipkami směrem dolů ..... a ten pravý máš stejně, nebo jinak pootočený ? Já jsem to těmi šipkami dal směrem dolů.

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 21:57
od Puggy
Mno, aj mne sa zdá, že má georgoo pravý na ľavo a ľavý napravo (aj ten nápis OXFORD je hore nohami).

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 21:57
od Supi
georgoo píše:A este aby som nezabudol, ma to este dalsie plus. Grip ma vacsi priemer, ovela lepsie sa drzi ako originalny :)


vacsi priemer a hlavne je grip drsnejsi. Do rukavice sa "zahryzne" a rucky sa drzia omnoho lepsie.

A inac tiez sa mi zda, ze to mas nejak naopak :-)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:00
od jezdec74
Puggy píše:Mno, aj mne sa zdá, že má georgoo pravý na ľavo a ľavý napravo (aj ten nápis OXFORD je hore nohami).


Přehodit to nejde, každý má jiný průměr, ale asi si té šipky nevšiml nebo to tak má schválně ;)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:09
od Puggy
Jj, už som to naštudoval, prehodiť L a P sa nedá kvôli tomu priemeru. Ale čo ten nápis? napr. rukoväte na štvorkolky majú obidva gripy s rovnakým priemerom (nekúpil si georgoo taký, možno preto si sa s tým tak oproti jezdcovi nadrel)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:09
od Supi
mas pravdu, jasne, ze maju iny priemer. Uz som aj zabudol :)

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:21
od Puggy
tu na priloženom obrázku mi to príde inak ako to má georgoo

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:27
od puccky1
Prehodit sa to neda a bol som pozriet na mojej moto tak tym ze ho pootocil tak ten spravny napis ma na opacnej strane :lol:

Re: Vyhrievane rukovate Oxford

PoslaťNapísal: 22 Aug 2014, 22:44
od georgoo
Prehodit sa to neda, lavy ma mensi priemer, meral som to. Lavy ma 22 a pravy mal az 26 mm (teda priemer diery v gripe).
Aj su oznacene na koncovkach kablov L a R :)

Co sa tyka toho natocenia, alebo napisu OXFORD
Takto som to dal preto, ze:
- ak smeroval koniec kabla smerom dopredu, nesla uplne vymacknut packa spojky
- ked smerovala koncovka (tak ako na Puggyho obrazku vyssie) smerom nadol, kabel mi zavazdal ked som ovladal smerovku
- samozrejme ked to natocim dozadu, tak je to uplna blbost

Na pravej strane mam koncovku kabla smerom nadol, tak aby mi nezavadzala, ked popohanam X-ko k vyssej rychlosti :)

Dolezite je, ze to funguje a nezavadzia mi ziadny kabel :)