puccky1 píše:No ja som vzdy odisiel po svojich ale prvykrat som predral gate az na kozu aj kolenny chranic mi vykrutilo a na kolene mala chrasticka.
Nic ma nebolelo bol som v soku a plny adrenalinu motorka lezala v priekope hore kolesama
Chcel som ju najprv zvrtnyt namieste aby boli kolesa dole ale nedalo sa bol by som ju este viac poskodil tak asi na treti krat sa mi ju podarilo zdvinut na kolesa do kopca.
Dodnes neviem ako sa mi to podarilo ale viem jedno ze som zapojil vsetky svaly
Tak ma bolel chrbat na druhy den ze som ani nevedel ze take svali aj mam to bola svalovica
no tyvole, presne môj popis (až na to predratie gatí)
Motorka v priekope hore kolesami, ale fest prudký kopec, mne sa ju otočiť nijako nepodarilo... rýchlo som zastavoval autá, našťastie hneď prvé zastavilo a chlapíci mi pomohli ju otočiť a vytiahnuť hore... no následkom jej prevrátenia mi z nej vytiekla časť oleja, takže som ani neskúšal ju štartovať... tebe olej nevytiekol? Vraj je to normálne pri prevrátení moto...
Moto do servisu na zistenie škôd - čo sa týka motora, iba doliali olej, očistili motor od toho vytečeného, dali nový vzduchový filter, očistili sviečky a brm, vraj naštartovalo naprvýkrát a bez zadymenia.
A to som sa bál, či môj padací rám Givi (čím sa vraciam k pôvodnej téme) nenalomil pri páde a pooraní krajnice motor na totálne K.O.
EDIT: doplnená diakritika