Dobre si to vysvetlil, a mas uplnu pravdu.
Neda sa to inak vyriesit, taku slnecnu clonu co by toto riesila sa ani vyrobit neda. Jedine co pomoze je silt na prilbe.
Povodne som mal Shark Evoline 3. Kupovel som ju ked som este nebol presne rozhodnuty, aku moto kupim.
Dobra prilba, ale urcena pre iny typ motorky. Nema moc aerodynamicky tvar, teda z bokou prilby vystuluje mechanizmus preklapania bradovej casti. Ten doslova "pritahuje" turbulencie, ktore ti od urcitej rychlosti mlatia hlavou zo strany na stranu, a ist za kamionom bolo utrpenie.
Robil som taky pokus, oblepil som bok prilby paskou (taka ta papierova, tusim sa vola tepovacia, ked sa maluje sa s nou oblepuju steny, nezostavaju po nej tie zmolky z lepidla) no a vplyv turbulencii sa hooodne eliminoval. No zasadal krizovy stab, spolu s financnym oddelenim, a bolo rozhodnute, ze sa musi zaobstarat nova pokryvka dutiny lebecnej.
Tak som potom hladal, az som sa dostal k C3-ke a po odskusani to bola laska na prvy "omak". Neni to dokonala prilba, ani zazracna. Ma podobne problemy ako ostatne prilby a je dost predrazena. Myslim, ale ze panom z firmy Schuberth sa ich podarilo dost vyriesit a vela ich minimalizovali.
Skusal som aj Nolan-ky, ale lepsie mi sadla C3-ka.
Ak by som teraz kupoval prilbu tak C3-ku zase kupim