Pavel píše:Piťo, len tym trojválcom nenasier Pucckyho, ten ho má vo variante 1.2 TSi 63 KW na Škodě Romsteru
Povodne som sa nechcel zapajat ale ked citam tie bludy tak sa nestiham cudovat co to tu omielate
V prvom rade Skoda trojvalce oznacuje htp "horko tazko pojde"
Ja mam1,2 tsi 77 kw cize stvorvalec je to uplne iny motor ako htp na 5 zvladne ist 50 aj 200 a nic sa neklepe
Spotreba od 4 ked ides 50 po 20 ked ides 200
Kto neskusil neuveri
Wv ma vazny problem s motormi hlavne benzinove maju problem s rozvodovou sadou a stale sa nepoucili mne menili retaz behom prveho roka dva krat teraz mam nabehane 54 000 a hrkoce zas ako by mala namlatene milion km
Druhy problem priamy vztrek mi prestrekuje benzin az do olejovej vane a kedze ja robim kratke trasy v zime nam neriesitelny problem ktory som riesil dva roky v Skodovke a nepochodil som mam proste jazdit dlhsie aby sa benzin casom odparil a nerozdrapilo mi motor
Ale podme k motorkam
Pito nie kazdy stvorvalec je hluchy I'd zacuatku a taha az hore
Su stvorvalce ktore su naladene na priebezny vykon od sameho spodku ale vacsinou su to turisti
Ked sme pri Triumphe tak kolega mal jedneho na kseft Trophy 1200 stara sunka ale hovoril ze to bolo ine delo jeho Bmw rt 1200 je proti tomu vraj babeta
Tiez isiel na 6 tke 60 az 200 neviem kolko hovoril ze sa to bralo od sameho spodu a islo mu to ruky odtrhnut raz sme sli spolu od Levic zacal predbiehat ja za nim plny plyn a zrazu mi usiel pozeram na tacho ci stojim a ja na tachaci 170 ale mal som pocit ze stale spomalujem
Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku