Tak já mám svod leovince a tam je eliminován katalyzátor, ale pokud nastartuji studenou mašinu, tak po nějké chvíli se taky trochu zvedne dým, dělá to jen chvíli, než to asi přejde přes nějakou další teplotu a elektronika přenastaví hodnoty, příjde mi to trochu jako když ještě byly karbce a ruční sytiče, že startneš na sytič a po nějaké době musíš sytič přiškrtit nebo se mašina začne dusit moc bohatou směsí, tady to asi funguje obdobně, akorát automaticky. Jde ovšem pořád o šedý dým, žádné čadění. Jinak teplá mašina má i o poznání jiný zvuk, než studená.
Jeden klíč se může klidně stát, kolikrát já se ho nahledal
Rozhodně bych doporučil projet mašinu, vzít ji za studena a vyrazit decetně než se prohřeje, ale i studená by měla jet plynule a neškubat, nekuckat a pak ji protáhnout pod otáčkama a plynem někde do kopce a vzít sebou nezůčastněnou zkušenou osobu
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012), Honda Forza 350 (2021)