Tak som dnes sedlal pod zadkom novučičkú NC750X 2016 vo verzii DCT, nejakých 25km z predajne do jej nového domova...
(mimochodom jej majiteľ tu je zaregistrovaný) Keďže pneu boli čistonové a motor nezabehnutý, tak to bola taká piánko jazda, zvolil som režim S1, keďže režim D zo skúseností ostatných motor pomerne solídne podtáča (ok v bežnej jazde, ale pre zábeh nie to pravé orechové) a režimy S2 a S3 by zas na moto s 0km bolo podľa mňa menej šetrné...
Moja prvá skúsenosť s DCT: v režime S1 radí tak, ako ja na mojom manuále, s výnimkou 6-tky, ktorú ja dávam od 110 vyšie, a DCT ju tam dával od 90km/h. Zrejme ale vďakou iných prevodov u DCT som pri tej 6-tke nemal pocit, že by motor trpel, resp. nejako nezdravo vibroval, takže ok.
Trošku nezvyk, že človek pri brzdení (btw brzdy úplne surové, platničky sa potrebujú obrúsiť a sadnúť si) nepotrebuje riešiť radenie dole, veľký luxus.
Rozbeh s križovatky jedna báseň, až by jeden neveril, že z nuly sa to cez dvojspojku pohne tak jemne a zároveň zaberajúco...
Na manuále to ide s počiatočnym hoc' krátkym preklzom spojky, a na maxiscootri zas motor musel vybehnúť trocha do otáčok, aby odstredivá spojka zopla. Na DCT krásny okamžitý plný záber a plynulé zrýchľovanie s patričnou zvukovou kulisou meniacich sa otáčok a rýchlostných stupňov...
Bolo prevažne zamračené, displej pekne čitateľný, ale v porovnaní s predošlým displejom na tomto je tých údajov o niečo viac, spočiatku som sa strácal...
Za tých cca 25 km som spotrebu dostal na 3.5 (tempo 55-95), a to si po zábehu ešte sadne, takže nový majiteľ bude i po tejto stránke isto spokojný...