Všetko o motocykloch Honda NC 700-750X, Honda 700-750S, Honda Integra 700-750
Richi72 píše:Na 750 ked blika rezerva, rozsvieti sa na pristrojovke 0. To podla japonskej logiky znamena, ze v nadrzi zostali 3l. K 0 sa potom priratava po desatinkach az do 3l co je prazdna nadrz.
700 toto nema?
Richi72 píše:Na 750 ked blika rezerva, rozsvieti sa na pristrojovke 0. To podla japonskej logiky znamena, ze v nadrzi zostali 3l. K 0 sa potom priratava po desatinkach az do 3l co je prazdna nadrz.
700 toto nema?
PeterM píše:Spotrebu systematicky zaznamenávam a sledujem pomocou aplikácie "Auto spotřeba" na WindowsPhone a na mojej NC700 Integra mi vychádza priemer 3,3 l. Pripisujem to predovšetkým automatu DCT. Sám by som nikdy neradil pri tak nízkych otáčkach. Človek sa ani nestihne nadýchnuť a už má zaradenú trojku a ani sa nenadeje a je tam šestka. Tiež ma ale žerie ten merač stavu nádrže. Posledný dielik začne blikať po necelých 300km a to by som mal byť schopný prejsť ešte min. 120 km!!!
Posledný dielik preblikáva medzi čiernym a červeným pásikom. Nevšimli ste si, keď ste išli až na dno, že by sa to ešte nejak zmenilo napr. že by potom už blikal iba červený pásik?
Richi72 píše:2-3 vypnutia tankovacej pištole ???
NC nie je plechovka!!! Tam mozes tankovat na 2-3 vypnutia tankovacej pištole
Motorky sa predsa tankuju po hrdlo. Do nadrze vidis tak kde je problem?
Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 4 hostia