Kvůli co nejlepšímu využití obestavěného prostoru se nádrž a hlavně její dno jistě svažuje směrem dopředu - v souladu se sklonem podsedlového rámu. A jestli není sací otvor čerpadla a spodní část čidla palivoměru v tom úplně nejnižším možném místě (a to nejspíš minimálně z technických důvodů nebude - aby se nenasával v nádrži usazený kal a nečistoty), ale o kousek výš, tak tím by bylo možné vysvětlit to, že - údajně - při náklonu dozadu (viz např. ta jízda do kopce) zbývající benzin více zaplaví čidlo palivoměru...
Ale bez přesného podélného řezu nádrží o tom dál teoreticky bádat už asi nemá cenu - smysl by mělo, kdyby to někdo jednoznačně a průkazně vyzkoušel. Pokud se do té doby nikdo takový nenajde, samozřejmě to už i jen ve svém vlastním zájmu udělám sám, až budu mít tu možnost.