Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod subzero » 12 Apr 2014, 09:25

Neviem kde o tom pisat tak som to zacal tu :)

Nuz priatelia takmer ziadny rozdiel iba o 2 stovky drahsia...
Neviem ako v pripade manual prev., uz mam totiz 3tiu Hondu s DCT, ale posledna cize 750tka nieje taka ostra na ciare ako bola 700vka, snad kvôli natiahnutiu prevodom aby bola rychlejsia... Ale to slovo rychlejsia je iba pre sikme oci nie pre 100kiloveho Slovaka :( A este jedna mini blbost: rovnaka prilba velkosti L ide tazsie, ako do boxu 700vky, zaujimave ;)

Piste , pytajte sa , caute
subzero
***
***
 
Príspevky: 60
Registrovaný: 21 Máj 2013, 20:51
Bydlisko: Košice - okolie
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod THeBaNDiT » 12 Apr 2014, 09:58

tak okrem motora (ktory by mal mat nizsiu spotrebu a mensie vibracie pouzitim druheho vyvazovacieho hriadela) maju 750-tky odstranene niektore nedokonalosti 700-viek, namatkovo: protismykovy povrch sedadla, nastavitelna packa brzdy, palubny pocitac s meranim spotreby, ukazovatel zaradeneho rychlostneho stupna (u manualu), univerzalnejsie pneumatiky... :)

ano, dlhsie prevody sa mozu postarat o rovnake zrychlenie, ale zasa maximalka by mala byt o nieco vyssia (i ked kto to kedy vyuzije, duplom na tomto stroji). Niekde sa silnejsi motor a dlhsie prevody musia prejavit. :)
Obrázok
Obrázok užívateľa
THeBaNDiT
******
******
 
Príspevky: 571
Registrovaný: 25 Dec 2013, 20:24
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod reznoch » 16 Apr 2014, 21:05

Mohl jsem ten rozdil posoudit nedavno kdyz jsem si ji kupoval. Testovaci jizdu jsem mel na 700 a za dva dny jsem koupil 750. Pokud jde o motor tak to bylo asi nejlepe poznat pri jizde ve dvou. Tech 5 kW tam preci jenom bylo trosku poznat. Ale nejde o zadny propastny rozdil. Dobry je ukazatel zarazene rychlosti- takova blbost ale prakticka. Jinak je to skoro stejne az na nektere vychytavky jak je uvedeno vyse. Omlouvam se za diakritiku pisu z mobilu.
reznoch
*
*
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 14 Apr 2014, 16:30
Bydlisko: Žalany, okr. Teplice, Česká Republika
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod subzero » 23 Apr 2014, 20:12

No takze to mam odskusane, max rychlost dole z Dargova smerom na Ke 191km/hod. ale neodporucam nikdy viac.. Lezal som na nadrzi a motorka mala dost strasidelne aero vibracie. Na rovinke podla typu asfaltu od 174-178 km/hod. Zrychlenie je teraz cca 5sek. Spotreba je medzi 4,5-4,7 l/100km real a tych propagovanych 3,5l je na sestke pri 90tke tachometrovej. Olej doporucujem Motul 10W30 5100 MA2. Prvy servis mna vysiel teraz s olejom a dvoma filtrami 77,-€. Asi tolko nove k NC750XD. Caute
subzero
***
***
 
Príspevky: 60
Registrovaný: 21 Máj 2013, 20:51
Bydlisko: Košice - okolie
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod THeBaNDiT » 24 Apr 2014, 00:19

Hmm... tak ja napisem svoju skusenost... v mojom pripade ak jazdim v obci 55-60 a mimo obce 90-110, mam aktualny palubny priemer 3.4-3.5 a zatial bola skutocna spotreba vzdy o nieco nizsia nez ta palubna... :) Mam to este pred 1. serviskou (na tu idem v piatok). Obcas to pri obiehani zatiahnem za plyn a vytocim cez 5000, inac tych 2500-4000 ot. Pri 2000 sa mi zda, ze sa to uz dost dusi... mozno po serviske nebudem mat ten pocit, ked tam bude kvalitnejsi olej, nez je pre zabeh.

Ale nepride mi, ze by ten motor nemal vibracie (ak su v porovnani so 700-vkami mensie, tak potom ako vibruje 700-vka?), a co je zaujimave, inac vibruje pri 3000ot. na trojke a inac pri 3000ot. na sestke. Preco? Je tomu aj u vas tak?


Az si niekedy myslim, ci za to nemoze ten terennejsi dezen na pneu. :D
Obrázok
Obrázok užívateľa
THeBaNDiT
******
******
 
Príspevky: 571
Registrovaný: 25 Dec 2013, 20:24
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod puccky1 » 24 Apr 2014, 18:16

THeBaNDiT píše:Hmm... tak ja napisem svoju skusenost... v mojom pripade ak jazdim v obci 55-60 a mimo obce 90-110, mam aktualny palubny priemer 3.4-3.5 a zatial bola skutocna spotreba vzdy o nieco nizsia nez ta palubna... :) Mam to este pred 1. serviskou (na tu idem v piatok). Obcas to pri obiehani zatiahnem za plyn a vytocim cez 5000, inac tych 2500-4000 ot. Pri 2000 sa mi zda, ze sa to uz dost dusi... mozno po serviske nebudem mat ten pocit, ked tam bude kvalitnejsi olej, nez je pre zabeh.

Ale nepride mi, ze by ten motor nemal vibracie (ak su v porovnani so 700-vkami mensie, tak potom ako vibruje 700-vka?), a co je zaujimave, inac vibruje pri 3000ot. na trojke a inac pri 3000ot. na sestke. Preco? Je tomu aj u vas tak?


Az si niekedy myslim, ci za to nemoze ten terennejsi dezen na pneu. :D

Dezen s tym nema nic spolocne je normalne ze na sestke to ma inaksie vybracie ked je ten prevod taksi
na 1,2,3 sa da ist aj na 2000 otacok ale ostatne rychlosti potrebuju aspon 3000 otacok inak je to potom dost trapenie
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4328
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod jezdec74 » 24 Apr 2014, 18:37

Přesně tak, jak píše puccky1. Ty otáčky od 4 je potřeba držet přes 3000, jinak to není ono, motor vibruje.
My heart beats for Honda.
Obrázok užívateľa
jezdec74
**********
**********
 
Príspevky: 3204
Registrovaný: 01 Sep 2013, 19:19
Bydlisko: CZ
Motorka: Iná

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod THeBaNDiT » 24 Apr 2014, 20:26

dik, takze je to OK, dik za info :)

Len je zvlastne, ze DCT s rovnakym motorom vraj hodi 5-tku uz v 50km/h, a 6-tku uz v 60km/h... vid citacia:

Rozbeh z červenej a behom chvíle je tam trojka, a to nie som ani za polovicou križovatky! Niet sa kam ponáhľať, ale 50 km/h tam je aj tak dosť skoro a to už má DCTčko nasekanú 5-ku a drží 2000 ot./min.

...

Čo však na otvorenej ceste, keď sa chcem len tak vláčiť krajinou a kochať sa? Stále nechám zaradené Déčko, pomaly potiahnem plyn a už pri 60 km/h tam motorka sekne 6-tku a na tej bude motor pri 90tke točiť niečo pod 3.000 ot./min a pri 130 km/h sa dostane na takmer rovných 4000 otáčok.
zdroj: http://motoride.sk/c/5848/prvy-test-honda-nc750x-dct-2014-prakticky-crossover.html
Obrázok
Obrázok užívateľa
THeBaNDiT
******
******
 
Príspevky: 571
Registrovaný: 25 Dec 2013, 20:24
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod jezdec74 » 24 Apr 2014, 21:00

Tak ono to jde, dát na manuálu 5- ku při 50km/h, ale motor si zrovna nepřede.
My heart beats for Honda.
Obrázok užívateľa
jezdec74
**********
**********
 
Príspevky: 3204
Registrovaný: 01 Sep 2013, 19:19
Bydlisko: CZ
Motorka: Iná

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod THeBaNDiT » 24 Apr 2014, 21:14

doplnim, co nasledovalo za tou prvou vetou:

Niet sa kam ponáhľať, ale 50 km/h tam je aj tak dosť skoro a to už má DCTčko nasekanú 5-ku a drží 2000 ot./min. Vibrácie motora sú pri takejto jazde takmer nevnímateľné. O radenie sa starať netreba avšak s manuálom by som jazdil veru ináč. Neustále som mal pocit, že je motor podtočený a čakal som kedy začne trepať reťazou. To sa ale nestalo, skrátka to v tej Honde vyladili riadne na tesno.
Obrázok
Obrázok užívateľa
THeBaNDiT
******
******
 
Príspevky: 571
Registrovaný: 25 Dec 2013, 20:24
Bydlisko: Bardejov
Motorka: Honda NC 750X

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod jezdec74 » 24 Apr 2014, 21:17

Tak vidím, že to takto nevnímám sám ... :D
My heart beats for Honda.
Obrázok užívateľa
jezdec74
**********
**********
 
Príspevky: 3204
Registrovaný: 01 Sep 2013, 19:19
Bydlisko: CZ
Motorka: Iná

Re: Rozdiel mezdzi NC700 a NC750

Poslaťod Jirka » 24 Apr 2014, 21:33

Já koupit to DCT jak jsem ho původně chtěl, tak bych jezdil jen v režimu "S". Nemám rád podtáčení motoru :x . V autě ani na motorce.
Obrázok užívateľa
Jirka
*******
*******
 
Príspevky: 925
Registrovaný: 17 Máj 2013, 20:49
Bydlisko: Nepomuk
Motorka: Honda NC 700X


Späť na Pokec o všetkom

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 24 hostia