Stránka 1 z 1

Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 11 Aug 2019, 15:17
od combajnero
Ahoj. Momentálně jezdím na Honda sh 125. Pokukuju po něčem větším. Zase to bude Honda. Ale jaká!? Zajímaly by mě konkrétní rozdíly mezi
Integrou750 a NC750x DCT. Zatím jsem nic neprojížděl.

Je to jen posez a šasi? Budu jezdit skoro celoročně do práce. Ochrana před větrem zřejmě vyhravá Integra. Na Sh125 mi tvar sedla moc nevyhovuje. Při brždění kloužu dolů. Je podobný jak na Integře. Tady asi plus pro NCx.?

A jak je to s tím DCT? jaká je životnost? Nájezd? Servis? Sere se to? (na manuálu se nema co pokazit) Je to tolik návykové jak tu i jinde mnozí píšou. Má to smysl, nebo jít raději manuál?

Napiště, prosim, nějaké postřehy ať vím.....
Díky.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 11 Aug 2019, 16:09
od Zizi79
Asi ja mám najviac skúseností na integrach a automatoch , Integra 2014 -60t km a 2016 -45t km (ročné :-) )

Samozrejme už nejazdim Integru pol roka ale už som ju mal 2x ... Takže prečo si ju nekúpiť zase :-)

Aktuálne jazdia HonzaR a Vladimír...

Ergonomia - integra skúter posed, jazdis a ovládas rukami... Paradoxné je to väčšia sranda ako na Xku, lebo si to musíš viac zaslúžiť (zákrutu)... Odporúčam dokúpiť Dzell stupačky kedy sa aspoň trocha stáva z integry motorka, ale stále sedis na motorke nie v motorke...

Krytie - úroveň maxiskutrov typu Xmax alebo Burgos nedosiahnes, ale keď je mokro máš pri jazde suché chodidlá... Paradoxné zmoknu trocha stehná... a hlavne ísť aspoň 60km/h :-), ja som mal všetko dostupné príslušenstvo aké existuje, viem poradiť...

Jazda - oproti iným maxiskutrom je ovládateľnosť brutálna... Hlavne sa nič nekruti pod tebou ako na klasickom skútri... Najbližšie k jazde na Integre bolo bavo c650 ovládaním... DCT nemá nikto takže brzdenie motorom na inom skútri nezazijes... Paradoxné X-ko oproti Integre má odľahčený predok a pri jazde a kufrom a pri ostrejšej jazde má tendenciu predok šarapatit... Integra je čitateľná v akomkoľvek stave a rýchlosti, s kuframi či bez... Veľká nevýhoda je je svetlá výška a hlasicé náklonu na hlavnom stojane... Ja som vzrastom matrioska a to som dvíhal Integru o 3 CM aby som mohol jazdiť viac zákruty... Ale toto je už jazda na limite... S X-kom si toho dovolis viac. Ale 90% jazdcov na Integre a strojoch NC si nekupujú mašiny na brúsenie stupaciek a hlasicov... Tých 10% si potom kupujú dookola tienisté stroje... :-)


DCT životnosť nerieš... Moja prvá CTX má už cez 100t km obidva integry cez 70-80t km... Moja VFR1200 má 92... A to má trocha viac koníkov...

X-ko som jazdil asi len mesiac , ale oproti integre je ovladatelnejsie... A preto asi viac chýba výkon, lebo všetko ide samo, ako som písal na Integre je väčšia sranda.

Odoslané z moto g(7) power pomocou Tapatalku

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 11 Aug 2019, 20:14
od combajnero
Diky za postrehy.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 16 Aug 2019, 20:55
od PeterKY
Ahoj. Čerstvo mám Integru 750
Porovnanie s NC 750S manuál z cesty do Chorvátska.
Tankovali sme vždy do plna, pri ďalšom tankovaní som mal vyššiu spotrebu cca o 0,3 - 0,5 l na nádrž väčšiu , takže skoro rovnako na 100 km.
Jasné rozdiely boli vidieť za mokra = ja skúrista dole suchý, on zmoknutý. 750S má niečo väčší úložný priestor a aj šikovnejšie sa doň dostaneš + sme domontovali tank vak, kvôli Zdenom spomínanom prílišnom odľahčení predku pri plne naloženom zadnom kufre + bočákoch.
Ak nie si motorkár a chceš prejsť z sh 125 , tak radšej Integru, posed skutristický si zachováš a vlnenie motocykla zmizne.
Ja som prešiel z Burgmana 400 a je to poriadna zmena!!!! Zo 125 ti to bude pripadať ako raketa, veľa šťastných km prajem.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 17 Aug 2019, 06:13
od Zizi79
Integra je super... Určite si dokup tie DZell stupačky.. a hneď máš nohy pod sebou... Je to super

Odoslané z moto g(7) power pomocou Tapatalku

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 17 Aug 2019, 11:37
od HonzaR
Já tedy nemám zkušenost s NC S, či X, ale před pořízením Integry jsem uvažoval podobně. Přecházel jsem z SH300 a právě potřeba skútrového ovládání a ochrany mě vedla k Integře. Plus i takové věci, jako hlavní stojan v ceně :) Mám ji 5. sezonu, najeto 70tkm a když pošilhávám po jiných alternativách (X-ADV, T-Max) tak mně z úvah vychází opět nová Integra, mimo jiné i proto, že bych spoustu doplňků jenom přemontoval :D Kdyby tak měla bezklíč a velký displej, jako X-ADV...

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 19 Aug 2019, 14:52
od dreamer
Ja jazdim Integru 750 tretiu sezonu (aktualne 30tkm) a v podstate suhlasim so Zizim a Honzom. Aktualne neviem za co by som menil, lebo jej nemam co vytknut. Nachadzam sa v obdobi, ked mi tento typ motorky vyhovuje a preto zatial ostava. Ale uznavam, ze nemusi byt pre kazdeho, ja ju vnimam ako skuter, cruiser, turistu aj motorku na relax a tak ju aj pouzivam. Je to taky chameleon pre uzsiu cielovu skupinu do ktorej ja urcite patrim.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 19 Aug 2019, 17:13
od acada
Hele nevim jak ses vysokej. Ja mam pres 2m. Pred koupi NC 750X jsem se posadil i na Integru. Nejaky plasty mi tam bouchali do kolen. Misto toho abych mel kryt nohy jsem je musel mit jako zenska na gynde. A to jsem pred tim jezdil PCX, kde jsem problem nemel.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 19 Aug 2019, 19:05
od Zizi79
2m ľudia na Integre už nie sú krytý...

Odoslané z moto g(7) power pomocou Tapatalku

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 19 Aug 2019, 21:16
od dreamer
Mam 198 cm, nosim jeansy v dlzke 36, tak neviem no, ja to mam tak akurat. S krytim problem nemam, ale riaditka som zvysoval a plexi mam origo ale o 6 cm podvihnute. Neviem si ale celkom predstavit, ze na Xku by to s krytim bolo lepsie, len som na nom sedel a prislo mi to male, Integra na mna aspon pocitovo posobi ovela bytelnejsie.

@acada: Co si budeme nahovarat, pre ludi nasho vzrastu sa motorky velmi nerobia, zatial naj mne sedela Africa Adv Sports. Na novom Goldwingu si uz sedel? Tam sa mi plasty zapichli rovno do kolien. V nasom pripade je to skoro vzdy o kompromisoch, ale na vsetkom budeme aj tak vyzerat ako cirkusove medvede :)

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 12:48
od acada
@dreamer: Moje kalhoty jsou 38 na delku. Mozna mam jen delsi nohy. Na X sice neni takova ochrana, ale nic mi tam nezavazi.

Ad 2m na motorce. A to jsem jezdil i PCX a predtim cinskou verzi Honda Wave. To clovek vypada jak z cirkusu.

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 26 Aug 2019, 12:05
od combajnero
Byl jsem na prodejně v Brně. Chtěl jsem si objednat zkušební jízdy na Integře i na NCx. Na porovnání. Integra není na skladě a do jara nebude. Tak alespoň jsem vyzkoušel posed na NCx. Nejel jsem na ní chtěl jsem mít přímé srovnání. Sedí se na ní bezvadně. Jak to mate s tou Integrou? Jak se vám na tom sedí? Nekloužete ze sedla při brždění dopředu (muj problem na Sh125, tam mi ořijde, že vsechno drzám na rukách.)
Moje maličkost 110kg/190cm +-

Re: Integra vs. 750x DCT

PoslaťNapísal: 27 Aug 2019, 12:10
od HonzaR
Proti SH300, které jsem měl před Integrou, je to poskakování o něco lepší. Dá se pořídil Comfort Seat od Shadu, které je pohodlnější. Aebo si nechat sedlo upravit od čalouníka a pak na nějaké klouzání můžeš jen vzpomínat :)