Stránka 3 z 4

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 18:57
od jezdec74
Asi jsem srab, ale asi bych to ani nezkusil....

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 19:10
od keto
Tak já bych to taky nezkusil,kdyby to už někdo nezkusil přede mnou :mrgreen: Zde citát z článku:
V obmedzovači som bol naozaj pričasto až som nakoniec objavil zaujímavý "quick-shift" - alias rýchle bezspojkové radenie. Na superšportoch funguje quick-shift tak, že pri tlaku na radičku pri radení hore na krátky čas preruší zapaľovanie a umožni tak preradenie (ako keď radíte bez spojky a uberiete plyn) To isté som docielil na NC, keď som tlačil na radičku smerom hore a dostal sa k obmedzovaču. Ten prerušil zapaľovanie a následne tam ľahko padol vyšší kvalt. :-)
kdo si to chce přečíst celé tak zde:
http://motoride.sk/c/4916/honda-nc700x-v-alpach-david-proti-goliasom.html

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 19:12
od puccky1
bez spojky som radil len v terene a bol som rad ze sa udrzim riaditok a nie este spojku mackat :lol: co na to hovorila prevodovka Suzuki DR neviem mal som ju len rok dva tak vydrzala
na krose bezne ludia radia bez spojky ale ci sa to moze tak to neviem nikdy som nejazdil zavodne a vedu sa okolo toho same polemiky no tak nech si kazdy radi ako chce ja budem so spojkou a ked mi to bude vadit tak si kupim automat :lol:

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 19:14
od jezdec74
Sakra, tak to jsou mi věci... :o

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 19:17
od puccky1
keto píše:Tak já bych to taky nezkusil,kdyby to už někdo nezkusil přede mnou :mrgreen: Zde citát z článku:
V obmedzovači som bol naozaj pričasto až som nakoniec objavil zaujímavý "quick-shift" - alias rýchle bezspojkové radenie. Na superšportoch funguje quick-shift tak, že pri tlaku na radičku pri radení hore na krátky čas preruší zapaľovanie a umožni tak preradenie (ako keď radíte bez spojky a uberiete plyn) To isté som docielil na NC, keď som tlačil na radičku smerom hore a dostal sa k obmedzovaču. Ten prerušil zapaľovanie a následne tam ľahko padol vyšší kvalt. :-)
kdo si to chce přečíst celé tak zde:
http://motoride.sk/c/4916/honda-nc700x-v-alpach-david-proti-goliasom.html

Cital som pisal to Awia s Motoride ked ju testoval a je to to same co si popisoval ty Keto ale Jirko tak chce radit bezne nie na obmedzovaci
Pri spravnom ubrati a naslednom zaradeni sa to da celkom lahko ale aj tak by som si na to radsej nezvikal ono ta prevodovka to moze vydrzat aj do 100 000 km ale ja to skusat nebudem :lol:

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 12 Okt 2013, 19:21
od keto
Přesně tak,koupil jsem si mašinu na výdrž a né na závody a tak se snažím jezdit tak,jako by jsme byli dobří kamarádi :mrgreen:

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 11 Dec 2013, 20:46
od pjvoky
Nestačí tedy místo ťukání do plynu pomaleji pouštět spojku ? Tedy pouštět spojku, tak jak by se měla pouštět ? Spojka se má rychle zmáčknout, ale pouštět pomaleji, to právě kvůli tvým udajnýmu vyrovnání a tím namožení klikové hřídele. Stějně jako u auta. Znám spoustu hulvátů co pouštějí spojku rychle.

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 21 Dec 2013, 17:35
od Jirka
Názor Josefa Šilera neboli Pepi Sršně:
Něco do debaty - ŘAZENÍ BEZ SPOJKY - jak řadíte Vy? Bez používání spojky při řazení nahoru to jde na jakémkoliv biku, bez násilí, bez problémů a bez rizika poškození čehokoliv na motorce!! - Při změně zatížení (ubrání plynu) se uvolní tah v převodovce a vyšší kvalt tam padne jak po másle . Na stejným principu funguje i rychlořazení (quikshifter) - který při sebemenším pohybu řadičky vypne zapalování a - na 60 setin sekundy uvolní tah v převodovce, čímž umožní jezdci řadit bez spojky a pod plným plynem! Tudíž se tím fakt nic nekurví, jinak by to necpali už i do cestovních motorek....!!! A proč to dělat? - - rychlost, ale hlavně plynulost jízdy !!

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 25 Aug 2015, 19:57
od ricrdet
Nedávno som bol na škole jazdy na motorke a okrem toho, že som zrušil poserpásik, malinko škrtol stupačku :like: , naučil sa tango s motorkou a ešte pár zaujímavých vecí som sa dozvedel to čo tvrdí aj Pepa, že radenie na motorke (smerom hore) bez spojky je neškodné a ničomu neublíži.

Zo začiatku to nebolo úplne ono ale po malom tréningu to ide fakt parádne. Nepoužívam to stále, iba keď sa chem rýchlejšie rozbehnúť, ale je to prudko návykové. Rýchlosť sa vie zaradiť tak plynulo, že jediný signál o zmene rýchlosti je ukazovateľ zaradeného prevodu (žiadne trhanie).

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 25 Aug 2015, 20:49
od TomCZ
Na nc ať s default pneu nebo Angel gt nejde smazat poser proužek. dřív totiž přijdou šrouby stupačky.na hranu gumy se lze dostat az po u broušení pulkulate špičky šroubů na stupačce.

sám mám vyzkoušeno na NC750X. váha jezdce 85kg. podvozek série i nyní vzadu o 2 zářezy tvrdší a předek s progresivní pružinou.

tedy v alpaka jsem i v zatáčkách zkoušel odlehcovat nohu když skrtam šroubem. pneu i šrouby v detailu k dispozici vyfotím

jinak meziplanetární nahoru nepoužívám. Při podrazovani ale ano. to je ale asi bez na praxe. Kréta podle Mé da při jízdě mnohem větší jistotu na motorce před zatáčkou. pokud podrazuji s meziplynem srovnám si tak otáčky motoru s motorka je mnohem po slušnější

Odesláno z mého GT-I9506 pomocí Tapatalk

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 25 Aug 2015, 21:44
od puccky1
Troska mimo temu ale neda mi to pri tom klopeni az po stupacku si treba davat pozor na hlavny stojan a hlavne ti ktori ho maju kupeny od ceskeho domaceho vyrobcu ten sa neuhne ako stupacka ;) on sa totiz dost rychlo dotkne zeme mna na to upozornil az jezdec vzdy som bol len v tom ze mi pekne skrka stupacka a ona ma vyviedol s omylu ze stupacku ma nedotknutu ale stojan ano tak sme pozreli aj moj a ja ho mam tiez odraty odvtedy si na to davam velky pozor hlavne ked mam nahodeny seriovy vyfuk .
Ked mam ladak tak tam nie je doraz na stojan a v tedy ma uz nedrzi nic ale snazim sa uz jazdit tak aby som nic nedral :)

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 26 Aug 2015, 19:59
od Pupi04
ricrdet píše:Nedávno som bol na škole jazdy na motorke a okrem toho, že som zrušil poserpásik, malinko škrtol stupačku :like: , naučil sa tango s motorkou a ešte pár zaujímavých vecí som sa dozvedel to čo tvrdí aj Pepa, že radenie na motorke (smerom hore) bez spojky je neškodné a ničomu neublíži.

Zo začiatku to nebolo úplne ono ale po malom tréningu to ide fakt parádne. Nepoužívam to stále, iba keď sa chem rýchlejšie rozbehnúť, ale je to prudko návykové. Rýchlosť sa vie zaradiť tak plynulo, že jediný signál o zmene rýchlosti je ukazovateľ zaradeného prevodu (žiadne trhanie).

Nahoru bez spojky řadím také, ale moc to nepoužívám - jen když potřebuju rychlost (předjíždění) nebo když si chci užít silnici. Jinak podřazuju s meziplynem jen když mám baťůžek sebou (při dobržďování se na mne tak nelepí :lol: )

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 28 Aug 2015, 02:11
od Luther
Tak mi to nedalo a dneska jsem to taky zkusil, to zrychlení je opravdu úžasné, ale pro mou běžnou jízdu nepoužívám točení motoru do omezovače :-) , ale zkusil jsem to jen z čistě vědeckého důvodů :-D

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 28 Aug 2015, 02:12
od Luther
puccky1 píše:Troska mimo temu ale neda mi to pri tom klopeni az po stupacku si treba davat pozor na hlavny stojan a hlavne ti ktori ho maju kupeny od ceskeho domaceho vyrobcu ten sa neuhne ako stupacka ;) on sa totiz dost rychlo dotkne zeme mna na to upozornil az jezdec vzdy som bol len v tom ze mi pekne skrka stupacka a ona ma vyviedol s omylu ze stupacku ma nedotknutu ale stojan ano tak sme pozreli aj moj a ja ho mam tiez odraty odvtedy si na to davam velky pozor hlavne ked mam nahodeny seriovy vyfuk .
Ked mam ladak tak tam nie je doraz na stojan a v tedy ma uz nedrzi nic ale snazim sa uz jazdit tak aby som nic nedral :)


Hlavní jsem zrušil, budu ho mít jen na zimu když bude motorka zazimovaná, jinak jsem měl taky obroušený stojan a né ukazatele náklonu :-)

Re: Podřazujete s meziplynem?

PoslaťNapísal: 29 Aug 2015, 15:52
od TomCZ
Origo hlavní stojan je tedy jiný. Já mám originální montovany v hondě

Odesláno z mého GT-I9506 pomocí Tapatalk