prechod na silnejsiu masinu

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod puccky1 » 01 Sep 2016, 06:05

Supi a super koza nema v predu 21 koleso? Ak ma len 19 tak to u mna uz nie je super koza

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4332
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod tima » 01 Sep 2016, 06:35

Superkoza nemá v predu 21 a ani vzadu 18 :)
Pneumatika predná 110/80 R19 M/C (59V)
Pneumatika zadná 150/70 R17M/C (69V)
Milujem motorky, milujem prírodu, a hlavne milujem svoju manželku ... a preto milujem, keď to môžem mať všetko naraz :)
HONDA NC750X DCT MATTE PEARL GLARE WHITE 2016 - moja snežienka
Obrázok užívateľa
tima
*****
*****
 
Príspevky: 431
Registrovaný: 28 Jún 2015, 19:18
Bydlisko: Zlate Moravce
Motorka: Honda NC 750X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod kmin7906 » 01 Sep 2016, 08:35

DIKI
pôjedm sa previesť na obidvoch a uvidi sa
Obrázok užívateľa
kmin7906
**
**
 
Príspevky: 44
Registrovaný: 15 Dec 2015, 13:20
Bydlisko: Nemecká
Motorka: Iná

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod kmin7906 » 01 Sep 2016, 08:38

puccky1 píše:Tiez mi pride afrika viac do terenu preto ma aj retaz a zadne koleso 18 tku ale ozaj by bolo najlepsie vyskusat oboje aby si vedel ktora ti viac sadne
Do terenu bola dobra Tenere 650 jednobuch to bolo asi jedno s poslednych poctivych endur vsetko ostatne su len velke cestovne akoze endura ale v terene sa s tym narobis nech na to obujes cokolvek vahu neoseres a ked nad tym rozmyslam tak ta velka super koza bude iste tazsia ako afrika pozri si dobre patametre

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku

To máš pravdu superkoza má 265kg
Obrázok užívateľa
kmin7906
**
**
 
Príspevky: 44
Registrovaný: 15 Dec 2015, 13:20
Bydlisko: Nemecká
Motorka: Iná

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod puccky1 » 01 Sep 2016, 09:17

Tak to je potom hroch nie super koza to je motorka len na cestu v terene je vela aj 200 kg

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4332
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Pavel » 01 Sep 2016, 11:24

To můžu potvrdit, zrovna taková motorka parkuje vedle mě ve společné garáži, vždycky jsem si říkal, že je strašně vysoká a dlouhá, pro dlouhány a to doslovně, já bych jí nechtěl, ale na dlouhé výlety může být dobrá. Kdo má 170 cm asi na zem nedošáhne, není to koza, je veliká jako kráva :D
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod puccky1 » 02 Sep 2016, 20:36

Tak dnes som musel neplanovate odsoferovat maleho stromceka a na to ako ho vela ludi vychvaluje teda nic moc
Cakal som troska sviznejsi motor ale ten je svizny iba ked sa zacne riadne vytacat a potom huci ako huciak strasne nieco a to ma origo vyfuk
10 km mi trvalo kym som si na to ako tak zvykol
Posed co ja viem nejaky divny nohy sa mi zdali byt dost vysoko volant v pohode bol zdvyhnuty a priblizeny k telu ale celkom dost velky medzikus
Ovladatelnost taka nejaka divna Nc ide sama do zakrut strom som musel troska tahat cela cesta bola klukata jak hovado
Dost to podla mna aj vybruje ale zas na druhej strane na 6 ke sa da ist v pohode aj 70 vobec sa necukal
Brzdy no vsetci hovoria ze strom nebrzdi ja to mozem porovnat len s Nc a brzdi o nieco lepsie tak u mna v pohode brzdil som jednym prstom a dostal som ho aj do smyku takze brzdy urcite nie su az take zle
Sedlo lepsie ako na Nc ale sirsie takze pri tej istej vyske moto co maju som horsie dociahol na zem
Neviem co by som este tak na rychlo
Skusil som a viem ze keby kupujem znova kupim Nc pre mna je viac vuhovujuce strom mi vobec nesadol a tych par koni na vyse ma teda vobec netrapi kedze ich treba vytacat a na to som si ja uz davno odvykol
Podotykam siel som sam tak isto ako aj na Nc jazdim sam

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4332
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Pavel » 02 Sep 2016, 21:06

Puccky super recenze, tento malý Stromček byl u mě ve výběru jako No. 1 v plné výbavě, ale pak majitel nekomunikoval, tak jsem náhodou objevil NC, jinak bych u něj skončil a byl bych taky spokojený :)
Naposledy upravil Pavel dňa 03 Sep 2016, 05:42, celkovo upravené 1
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Jirka » 02 Sep 2016, 21:18

Puccky vyzkoušej ještě nový Kawasaki Versys 650. Já to jsem ho zkoušel a za mě lepší než NC.
Obrázok užívateľa
Jirka
*******
*******
 
Príspevky: 925
Registrovaný: 17 Máj 2013, 20:49
Bydlisko: Nepomuk
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod puccky1 » 02 Sep 2016, 21:35

Na Versys som pocul samu chvalu aky je zivy aky je zabavny ale ja neplanujem menit moto
Ked som ju kupoval.ani som ju neskusal Kw som vedel kolko ma tolko malo aj moje stare enduro takze som vedel ze to nebude trhac asfaltu
Chcel som povodne uplne inu moto s uplne inym vykonom
Priorita bola liter a minimalne 100 koni
Ale kedze nase inzeraty su take ake su po dvoch rokoch som si povedal ze kupim radsej novu I ked slabsiu a doteraz som to nelutoval
Jedine co lutujem ze som ju nekupil s abs a automat
Abs som prehodnotil do roka ze som mohol priplatit 500€ a dct ma uz sere tiez nejaky ten piatok
Poviem to tsk keby mi nebolo luto ju predat lebo viem ze by som na nej vela stratil a dalsi uver sa mi nechce brat musim dokoncit dom tak by som ju predal a kypim novu 2016 s dct
Kazdemu vyhovuje nieco ine no mne sadlo Nc ako rit na serbel
Takze nieriesim ani Versys ani Strom to ma len tak napadlo ze tusim.aj Pito pisal ze mu vobec nesadol
Este by som sa chcel odviezt na Bmw rt 1200 lebo kamos ho ma a mal aj stroma doma na predaj a sa mu zdalo ze ten strom je zivsi
Ak by to bola pravda tak Nc vobec nie je slaba motorka a papier vela zdrzi

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku
Obrázok užívateľa
puccky1
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 4332
Registrovaný: 03 Feb 2013, 22:29
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Alesko » 03 Sep 2016, 07:20

Ja na tom versysovy 650 som mal moznost zviest sa cca20 km, a poviem za mna nic moc. Ties len tocit. Maly v strom neviezol som sa, ale starsie rocniky maju servisny interval 6000km. To nic pre Pucckyho, len by menil olej a filter kazdu chvilu. A ta super tazka koza ako ste ju nazvali, mali by ste sa zviest. Je pravda ze na mieste trosku tazsia ,ale po vystartovani sa vaha strati a ovladatelnost za mna palec hore. Pre toho kto jazdi 80 percent asfalt,jasna volba.
Obrázok užívateľa
Alesko
*****
*****
 
Príspevky: 353
Registrovaný: 17 Feb 2013, 19:17
Bydlisko: Liptovsky Mikulas
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod radu » 03 Sep 2016, 07:55

Pucky : kolko km máš na Tvojom NC najazdených?
Obrázok užívateľa
radu
******
******
 
Príspevky: 570
Registrovaný: 25 Okt 2013, 09:34
Bydlisko: Lučenec
Motorka: Honda NC 750X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Pavel » 03 Sep 2016, 08:01

Někde to tu psal, něco přes 70tis. km
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1214
Registrovaný: 15 Sep 2014, 08:21
Bydlisko: Dobrá u FM
Motorka: Honda NC 700X

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod Zizi79 » 03 Sep 2016, 08:06

Poznám jeden versys v okolo PO a jeho motor sa 70 nedožil...

Odoslané z E5823 pomocou Tapatalku
Jazdím pre radosť
Honda Integra 750D 2015, Honda NT1100 2022
Obrázok užívateľa
Zizi79
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1557
Registrovaný: 21 Júl 2015, 08:40
Bydlisko: Prešov
Motorka: Iná

Re: prechod na silnejsiu masinu

Poslaťod pepe » 03 Sep 2016, 08:07

Dnes jsou všechny motory stavěné tímto způsobem, tedy na co nejvyšší výkon, jsem přesvědčen, že je to čistě z marketingových důvodů. Mít o pár koní víc než konkurence- lepší prodejnost. Potom se to všechno podobá jako vejce vejci, všechny dvouválcové 650-ky mají stejný výkon (protože výš už jít nemůžou) a stejný charakter motoru, tedy nízké otáčky naprd. Dlouhá léta jsem hledal něco, co by tahalo i ve spodních otáčkách (tedy v těch, co běžný jezdec na silnici nejvíc používá) a skončil jsem až u 1200 kubíků. Ta motorka tahala i dole prostě kvůli svému obsahu , jenže vážila 270 kg a to mělo zase jiné problémy. Proto mě NC tak zaujala, ta odvaha u Hondy vyrukovat se "slabou" motorkou. Prodeje ukázaly, jak chytrý to byl tah, v otáčkách, které člověk nejčastěji používá je ta motorka totiž SILNĚJŠÍ, než konkurence! Ano, na okruhu, kde se motor drží stále v nejvyšších otáčkách, bude konkurence rychlejší (50 nebo 70 koní JE rozdíl), ale na běžné silnici je charakter motoru NC uživatelsky příjemnější a často i efektivnější.
Naposledy upravil pepe dňa 03 Sep 2016, 08:53, celkovo upravené 1
Obrázok užívateľa
pepe
****
****
 
Príspevky: 176
Registrovaný: 18 Jan 2014, 13:18
Bydlisko: Nové Město nad Metují
Motorka: Honda NC 700X

PredchádzajúciĎalší

Späť na Pokec o všetkom

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia