od Dovi » 31 Jan 2016, 13:12
Richi, upřímná gratulace k fungl novému stroji (
1000 ccm Afrika Twin), který je už mnoho měsíců předmětem touhy a bouřlivých debat mnoha motorkářů...
Richi píše:Sprava sa uplne inak. Take hlavne rozdiely:
- Vibracie. Ovela viac sa chveje. Pri istych otackach sa dokonva rozochveje aj plexi. NC islo uplne hladucko a tu pocujem a citim kazde odpalenie valca ako sa chce ten motor drat dopredu
![Úsmev :)](./images/smilies/icon1.gif)
- Spotreba. Surovy nezabehnuty motor mi zatial ukazuje 5,5
- Motor. Zatial ma volnobeh ca 1500. Verim ze po zabehu sa to upravi
K těm výraznějším vibracím nové Afriky asi přispívá větší objem motoru, hlava válců převzatá z "motokrosové" mašiny, řešení vaček a rozvodů, větší litrový výkon a větší setrvačné hmoty. Je to něco za něco.
Jinak pro porovnání - u
Hondy NC 750 v záběhu jsem zatím měl spotřebu prakticky přesně poloviční (pod 2.7 litru na sto)
http://www.spritmonitor.de/en/detail/725012.htmlA volnoběžné otáčky (samozřejmě ustálí se /klesnou/ po zahřátí motoru) byly už hned od začátku (od 0 km) cca 1200 ot/min.
EDIT:
Jen pro jistotu - na silnicích s nikým nezávodím a jezdím i na motorkách klidný pohodový jízdy:
http://www.spritmonitor.de/en/user/Dovi.html
Naposledy upravil
Dovi dňa 31 Jan 2016, 15:07, celkovo upravené 2
od 17.4.2018 dočasný(?) výpadek externího úložiště obrázků na POSTIMG.ORG
Honda NC 750S, Honda CBF 125
Honda VT 750C2 Shadow Spirit, Honda VT 750C4 Shadow
BMW R 1100GS, BMW F 650GS, Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R