tie stupacky na padaky si uz poriesil? chcem to aj ja, len neviem este presne ako. zvazujem nejaku lacnu cinu ako pokus a ak sa osvedci vo zvysenom komforte, tak upgradnem na nieco normalne
Čau nie ani nebudem, kvalita stoji dosť a mne to ani vôbec nechýba. Cestuje sa mi dobre tak ako to je. Padáky sú umiestnené tak ze by to nemalo dobrú výšku a motorka by vyzerala s tým otrasne.
Tak ja to asi risknem na vlastnu past. Obcas sa mi ziada vystriet si nohy za jazdy. Momentalne to robim tak, ze si presadnem dozadu a necham ich volne visiet
wolodo píše:tie stupacky na padaky si uz poriesil? chcem to aj ja, len neviem este presne ako. zvazujem nejaku lacnu cinu ako pokus a ak sa osvedci vo zvysenom komforte, tak upgradnem na nieco normalne
Ja som mal na Transalpe relatívne lacné Altrider za 20€ a boli hrozné, keď boli sklopené hrkotali jak sviňa a keď vyklopené a nemal som zrovna na nich nohy tak to bolo neznesiteľné. Ale na fukciu boli dobré.
Milujem motorky, milujem prírodu, a hlavne milujem svoju manželku ... a preto milujem, keď to môžem mať všetko naraz :) HONDA NC750X DCT MATTE PEARL GLARE WHITE 2016 - moja snežienka
Technická poznámka od 3/2015 k dnešnému dňu stav tachometra je 35000km. Jediná výmena okrem penu bola reťazová sada a raz vzduchovy filter (olej a filter nepocitam).
Naposledy upravil BrAtKo dňa 05 Sep 2016, 09:05, celkovo upravené 2
Po dlhom čase mala štatistika. Po dvoch rokoch a dvoch mesiacoch nájazd 46000 a bez jedinej poruchy. Nadišiel čas naučiť sa self service za pomoci kamarátov.
Ahoj po dlhsom case doplnam moj dennik, motorka má 95 000km k dnesnemu dnu. Popisem vsak poruchu, ktora sa udiala pri 90 000km. Ide o zasekavanie sa prehadzovania rychlosti DCT, cize zostane seknuta zaradena nejaka rychlost a nehnes s tym. Ak motorku vypnes si v keli. Das zapalovanie a pocujes ako sa snazi DCT nacvakat tam N, avsak to sa mu nepodari a zostanes v stave tzv. Limp Mode. A počas jazdy ak sa ti to stane, motorka sa dostane do fail safe módu (limp mode) a nechá tam zaradený posledný stupeň a bliká pomlcka s tým, že môžeš jazdiť ďalej resp. nebude ti radiť, ale motorka pojde az kym nezastavis, resp. nevypnes zapalovanie. Spociatku to robi iba obcas, najprv som si myslel, ze az po poriadnom zohriati, omyl, nie. Potom, ze to robi bocny stoja, ze je vychodeny vypinac, lebo ked som s nim lomcoval, sem tam to skocilo do N. Ale to bola chyba lavky, intervaly hadzania do limp modu sa skracovali, povedzme z 50km az na 2-3km. Nedoporucujem, ak sa Vam toto deje, aby ste isli niekde daleko od baraku (mna to chytilo prave na dovolenke daleko od domova). Domov sa nejako dostanes, len je to dost otravne, idealne hodit sa na dialnicu a plynule tahat domov.
A tu je postup ako hodiť do N: - držíš stlačenu brzdovu páčku - zapnes zapaľovanie - pustis páčku - tlačidlá + / - stláčaš hore dole kým tam neskoci N (cvakas cvakas az tam padne N)
Príčina definitivne odhalena: odchádza motorček na radenie, nemá dostatočnú silu, číslo Honda Part 31300-KVZ-631 - moze sa lisit na konci (pasuje totiz motorcek XAdv, Africa, NC - je to zamenitene). Motorček som dal aj premerať tam kde previjaju elektromotory a ze je OK, ale nebol zial. Mozes si skusit chytit hriadel do handry a napojit na baterku a ak hriadel udrzis ako ja, je to zle. Mal som vsak to stastie, ze som si od kamoša mohol požičat z jeho NC 700 motorcek a urobit si skúšobnú jazdu aj 40km a presvedčil som sa, ze problém je v tomto motorčeku. Objednal som si z CZ bazáru motorček z XADV za prijateľnú polovičnú cenu, keďže nový stojí 300€. Vymenil som a všetko hrá ako má. Výmena je rýchla a jednoduchá su to len tri sroby, nezabudni najprv odpojit konektor. Zvládne fakt každý, ziadny olej odtial nevytecie, nic, pohodova praca mas to za 15 minut hotove.
Poznamka: pri NC700 este byva problemom aj zlomeny pin co stoji asi okolo 8EUR, ale jeho vymena bude na servis nakladna, ide o part number 24315-MGS-D20 (stare cislo), alebo novsie cislo 24315-HL4-000. Najdete na scheme ako cislo 6 tu je link na cenu pre NC700.
P.S. obrazky sa zial tu v phpBB nedaju nastavovat velkosti zobrazenia, tak zatial su original velke, dal by som aj dalsie, ale verim, ze tieto dva budu stacit