Druhé zdochnutie bolo pri napájaní na hlavnú cestu na výjazde od predajne. Dôvod? Príliš rýchlo uvoľnená spojka a príliš málo plynu. I na to som si už zvykol.
Radenie je krásna vec, veľmi som si to užíval. Pred dneškom som sa trocha bál, ako mi to pôjde, pretože moje celoživotné skúsenosti s radením na motorke pochádzajú z mesačného kurzu v autoškole (motoškole) v lete 2008. No mám to v krvi, je to krásne.
Takže biela matná NC750X, ako príslušenstvo dokúpené padacie rámy od Givi a nosič kufra Givi, nahodený kufor Givi E470N s originálnou opierkou a originálnym brzdovým svetlom (kufor som si nechal z maxiscootra).
Moje prvé dojmy z 50km jazdy domov sú absolútne pozitívne, zážitok, a to ju ešte nemôžem potiahnuť za chvost. Je radosť jazdiť na nej, ako v meste, tak i mimomesto. Nemenej si užívam pohľady chodcov (niežeby som si ju kupoval kvôli tomu, ale poteší to, veď to poznáte). Ako nevýhodu oproti maxíku pociťujem to, že na mňa fúkalo snáď odvšadiaľ, ale najmä na helmu tak, že mimo mesto som nemal možnosť počuť motor/výfuk. Časom budem musieť poriešiť buď vyššie plexi, alebo deflektor (alebo oboje).
Po 25km som mal priemer 3.9, po ďalších 25 už 3.8, tempo 90-100 mimomesto, 50-60 mesto. Potom som sa trošku poflákal po meste a poskočilo to na 4.1, ale to mi nevadí. Toto je moja motorka pre radosť. (a až si motor sadne, očakávam 3.6, a snáď aj nižšie).
Zajtra ma čaká prihlásenie, modlím sa za to, aby mi systém nepridelil nejaké "protekčné" typu 123 či 666, chcem niečo obyčajné, prípadne symetrické, ako som schytal na Aprilke (212).
Na záver úvodného príspevku zopár fotiek: