Porovnanie NC700XD vs NC750XD
Napísal: 11 Aug 2019, 11:01
Ahojte,
mám Hondu NC700XD (2012) a som s ňou tak spokojný (jedine výkon by sa hodil aspoň o 10kW vyšší), že keď sa ma niekto pýta, čo si kúpim ako ďalšiu motorku, odpovedám: Hondu NC750XD. Ľudia sa čudujú - vraj sú tam len drobné vylepšenia a neoplatí sa "vyhodiť peniaze", keď mám v podstate to isté.
Tu na fóre v je BBCode pravdepodobne zakázané tvoriť tabuľky, tzn. nebude to také prehľadné ako som chcel ale aspoň vypíšem vylepšenia NC750XD vs NC700XD o ktorých viem - píšem len rozdiely (nie celú špecifikáciu). Prosím, pomôžete mi porovnanie doplniť, ak o niečom viete?
Honda NC700XD (2012)
Honda NC 750XD (2019)
Honda NC 750XD (2021)
mám Hondu NC700XD (2012) a som s ňou tak spokojný (jedine výkon by sa hodil aspoň o 10kW vyšší), že keď sa ma niekto pýta, čo si kúpim ako ďalšiu motorku, odpovedám: Hondu NC750XD. Ľudia sa čudujú - vraj sú tam len drobné vylepšenia a neoplatí sa "vyhodiť peniaze", keď mám v podstate to isté.
Tu na fóre v je BBCode pravdepodobne zakázané tvoriť tabuľky, tzn. nebude to také prehľadné ako som chcel ale aspoň vypíšem vylepšenia NC750XD vs NC700XD o ktorých viem - píšem len rozdiely (nie celú špecifikáciu). Prosím, pomôžete mi porovnanie doplniť, ak o niečom viete?
Honda NC700XD (2012)
- Zdvihový objem: 670 cm3
Vŕtanie x zdvih: 73 x 80 mm
Výkon: 38,1 kW @ 6.250 rpm
Krútiaci moment: 60 Nm @ 4750 rpm
Režimy radenia: D,S
Čiastočný CBS (Combined Brake System) - keď brzdím zadnou brzdou, tak brzdí aj jeden piestik v prednej brzdovej čeľusti
Možnosť výberu z režimov radenia: D, S
Max. otáčky: 6.600 rpm
Vyvažovací hriadeľ: 1
Objem úložného priestoru: 21 litrov
Honda NC 750XD (2019)
- Zdvihový objem: 745cm3
Vŕtanie x zdvih: 77 x 80mm
Výkon: 40,3 kW @ 6.250 rpm
Krútiaci moment: 68 Nm @ 4,750 rpm
Maximálne otáčky: 6400 rpm
Charging Output: 420 watts @ 5,000 rpm
HSTC (Honda selectable torque control) - 2 stupňová kontrola trakcie s možnosťou úplného vypnutia
Režimy radenia: D, S1, S2, S3
Rýchlejšia aktivácia prepínača N/D/S po naštartovaní
Detekcia sklonu a radenie v závislosti od toho, či motorka ide do kopca, alebo dole kopcom
Adaptive Clutch Capability Control - manažment krútiaceho momentu prenášaného zo spojok (pomocou technológie DCT zabezpečuje prešmykovanie spojky pri otvorení a zavretí škrtiacej klapky, čo prispieva k hladšej jazde)
Upravený software radenia, aby radil pri vyšších otáčkach
Vyvažovacie hriadele: 2
Showa Dual Bending Valve
Možnosť nastavenia predpätia zadného tlmiča
Objem úložného priestoru: 22 litrov
Kryt úložného priestoru s úchytmi na "tankbag"
Pohotovostná hmotnosť: 230 kg
Výška sedadla: 830 mm
Svetlá výška: 165 mm
Zdvih vpredu: 137 mm
Zdvih vzadu: 150 mm
Inverzný farebný displej s možnosťami nastavenia rôznych režimov
Displej ukazuje aj aktuálnu spotrebu
Ak má motorka vyhrievané rukoväte, displej ukazuje ich teplotu
LED predné svetlo
LED zadné svetlo
Upravené kapotáže pred nohami jazdca tak, aby bol lepšie krytý pred vetrom a vodou
Vyššie plexi o 7 cm
Menej šmykľavé sedlo
Nová koncovka výfuku
Honda NC 750XD (2021)
- Výkon: 43,1kW @ 6 750 rpm
Krútiaci moment: 69 Nm @ 4,750 rpm
Maximálne otáčky: 7000
Skrátené prevody na stupňoch 1,2,3
Elektronický plyn (Ride By Wire)
4 nastaviteľné módy: Rain, Standard, Sport, User
HSTC bolo vylepšené
Norma: EURO5
Zdvih: 120 mm
Výška sedadla: 800 mm
Svetlá výška: 145 mm
Objem úložného priestoru: 23 litrov
Kryt úložného priestoru bez úchytov na "tankbag"
Pohotovostná hmotnosť: 224kg
Zmenené LED svetlá
Predné serovky svietia so zníženou intenzitou nepretržite
Zadné smerovky sa rozblikajú pri prudkom brzdení z vyššej rýchlosti ako 50 km/h = Emergency Stop Signal (ESS)
Automatické vypínanie smeroviek na základe porovnanía rozdielu rýchlosti predného a zadného kolesa
Väčší displej, ktorý sa vrátil z reverzného na normálny