Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod mof » 11 Aug 2019, 12:01

Ahojte,
mám Hondu NC700XD (2012) a som s ňou tak spokojný (jedine výkon by sa hodil aspoň o 10kW vyšší), že keď sa ma niekto pýta, čo si kúpim ako ďalšiu motorku, odpovedám: Hondu NC750XD. Ľudia sa čudujú - vraj sú tam len drobné vylepšenia a neoplatí sa "vyhodiť peniaze", keď mám v podstate to isté.
Tu na fóre v je BBCode pravdepodobne zakázané tvoriť tabuľky, tzn. nebude to také prehľadné ako som chcel ale aspoň vypíšem vylepšenia NC750XD vs NC700XD o ktorých viem - píšem len rozdiely (nie celú špecifikáciu). Prosím, pomôžete mi porovnanie doplniť, ak o niečom viete?

Honda NC700XD (2012)
    Zdvihový objem: 670 cm3
    Vŕtanie x zdvih: 73 x 80 mm
    Výkon: 38,1 kW @ 6.250 rpm
    Krútiaci moment: 60 Nm @ 4750 rpm
    Čiastočný CBS (Combined Brake System) - keď brzdím zadnou brzdou, tak brzdí aj jeden piestik v prednej brzdovej čeľusti
    Možnosť výberu z režimov radenia: D, S
    Max. otáčky: 6.600 rpm
    Vyvažovací hriadeľ: 1
    Objem úložného priestoru: 21 litrov

Honda NC 750XD (2019)
    Zdvihový objem: 745cm3
    Vŕtanie x zdvih: 77 x 80mm
    Výkon: 40,3 kW @ 6.250 rpm
    Krútiaci moment: 68 Nm @ 4,750 rpm
    HSTC (Honda selectable torque control) - 2 stupňová kontrola trakcie s možnosťou úplného vypnutia
    Možnosť výberu z režimov radenia: D, S1, S2, S3
    Rýchlejšia aktivácia prepínača N/D/S po naštartovaní
    Detekcia sklonu a radenie v závislosti od toho, či motorka ide do kopca, alebo dole kopcom
    Adaptive Clutch Capability Control - manažment krútiaceho momentu prenášaného zo spojok
    Upravený software radenia, aby radil pri vyšších otáčkach
    Max. otáčky: 7.500 rpm
    Vyvažovacie hriadele: 2
    Showa Dual Bending Valve
    Možnosť nastavenia predpätia zadného tlmiča
    Objem úložného priestoru: 22 litrov
    Kryt úložného priestoru s úchytmi na "tankbag"
    Inverzný farebný displej s možnosťami nastavenia rôznych režimov
    Displej ukazuje aj aktuálnu spotrebu
    Ak má motorka vyhrievané rukoväte, displej ukazuje ich teplotu
    LED predné svetlo
    LED zadné svetlo
    Upravené kapotáže pred nohami jazdca tak, aby bol lepšie krytý pred vetrom a vodou
    Vyššie plexi o 7 cm
    Menej šmykľavé sedlo
    Nová koncovka výfuku
Obrázok užívateľa
mof
*
*
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Máj 2018, 09:56
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Honda NC 700X

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod Zizi79 » 11 Aug 2019, 17:32

Ja som mal CTX 700 , Integru od kamoša 700 ale tá mala 38kw a 750ty Integru a X-ko na chvíľku... Reálny rozdiel medzi 38kw a 40kw je iba v špičke medzi 145-160km, 750 má inak poskladané prevody a vyvažovak a menej vybracii... Zase 700 má lepšie poskladané prevody a dlhšiu 6stku... (Aspoň integra) a o chlp lepšiu spotrebu.

Ja by som dobrú 700 DCT odskrtenu na 38kw určite nemenil za 750... Podvozok je na 2016+ na pikacu takisto... Snáď len SW v prevodovke je lepší...

To je môj postreh... Neber to ako písmo sväté... :-)

Odoslané z moto g(7) power pomocou Tapatalku
Jazdím pre radosť
Honda CTX 700D 2014, Honda Integra 750D 2016, Honda VFR 1200FD 2013, Honda Integra 750D 2014, Honda VFR 1200FD 2012
Obrázok užívateľa
Zizi79
********
********
 
Príspevky: 1249
Registrovaný: 21 Júl 2015, 09:40
Bydlisko: Prešov
Motorka: Iná

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod keto » 12 Aug 2019, 21:58

Můj osobní názor je, že pokud měnit, tak jedině v případě, že už má ta první svoje nejlepší léta za sebou a tak je potřeba koupit novou, jinak mi ty ostatní důvody připadají jako lehce řešitelné nebo nepodstatné, měnit mašinu, která se dá odškrtit zadarmo na 38 za něco co má 41 kW je poněkud plýtváním peněz, to už bych koukal po něčem alespoň kolem 50 kW, aby to bylo poznat ;)
Jawa 20 (1976), TMEC Betka (2007), Aprilia Scarabeo 200 (2009), Honda SH 300 (2010), Honda NC700X (2012)
Obrázok užívateľa
keto
*********
*********
 
Príspevky: 1878
Registrovaný: 22 Jan 2013, 21:57
Bydlisko: Severní Morava
Motorka: Honda NC 700X

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod mof » 13 Aug 2019, 12:24

Áno, máte pravdu. Ja ju nechcem teraz vymeniť - na to je moc dobrá. Celé porovnanie, ktoré som napísal vyššie je len takým zhrnutím informácií ktoré som našiel a všetko je len v teoretickej rovine - možno aj pre ďalších ľudí, ktorí chcú vidieť, aké sú vlastne rozdiely.
Obrázok užívateľa
mof
*
*
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Máj 2018, 09:56
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Honda NC 700X

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod Bjorni » 21 Aug 2019, 07:51

Pisete tu o odskrteni na 38 KW - ako a kde to ide? Ako zistim, ci uz ju mam, alebo nemam odskrtenu? (Kupil som starsiu) A hlavne v com je rozdiel? je ina palivova mapa? vecsi krutiak? alebo len povoli vyssie otacky?

Teda nie zeby mi tak ako ju mam nevyhovovala, nakolko si myslim, ze aj tak nevyuzivam jej moznosti naplno, kedze som pohodak a jazdim "na motaka", ale zauimalo by ma to.

Vdaka
Bjorni
**
**
 
Príspevky: 40
Registrovaný: 01 Jún 2018, 12:29
Motorka: Honda NC 700X

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod Pavel » 21 Aug 2019, 08:45

Bjorni, dej si do vyhledávače odškrcení sání a kukaj :)
ex: Jawa 50/21, Jawa 350/639, MZ 150 ETZ, Hyosung GV 250 Aquila, NC700X
Obrázok užívateľa
Pavel
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 1168
Registrovaný: 15 Sep 2014, 09:21
Bydlisko: Ostrava, Klokočov-Kornica
Motorka: Honda NC 700X

Re: Porovnanie NC700XD vs NC750XD

Poslaťod Meky » 22 Aug 2019, 13:09

"odškrcení" z 35 na 38 kw se tu již řešilo v nějakém jiném tématu, pohledej. Šlo vlastně jen o odstranění přepážky ve tvaru obráceného T v sání. Zda jí tam máš nebo ne, zjistíš při výměně vzduchového filtru. Teď už jen jak si poradí řídící jednotka s o něco málo větším přísunem vzduchu. ;)
Meky
*****
*****
 
Príspevky: 417
Registrovaný: 20 Okt 2015, 18:42
Bydlisko: Bílovec
Motorka: Honda NC 750X


Späť na Vaše motocykle

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia