..nýtovačka DID funguje i jako odnýtovačka.. koupil jsem origo
ZDE..
..nejdříve jsem sundal zadní kolo.. ale doporučuju ho sundat až po povolení malé rozety.. kolem a řetězem se dá dobře podržet při povolování šroubu rozety.. no velkou rozetu je vyměnit brnkačka.. přední pak už taky.. já si v klidu sundal kryt malé rozetky, řadičku, ale i duralový držák stupačky.. měl jsem tam pak více místa a nic mi nepřekáželo.. (jsou to dva šrouby + dva malé co drží nosič kufru)
..řetěz jsem pak neřezal.. ale teda odnýtoval.. sundal, vyčistil vše okolo od starého maziva, vklidu a pomalu protáhl ručně nový řetěz.. nenapojoval jsem to na starý, abych si nový hned nezasral.. no pak jsem nandal zadní kolo s novou rozetou, povolil napínací šroubky, posunul kolo co nejvíc dopředu, protože jinak to vypadalo, že mám řetěz krátký..
..nebyl samozřejmě.. no pak jsem spojku namazal, nandal kroužky, namazal, řetěz spojil a pak už jen namazané kroužky z druhé strany, krycí spojka a pak už přichází na řadu práce s nýtovačkou.. byla vcelku snadná a lehká, až jsem byl překvapeny.. po roznýtování jsem jen napnul řetěz na požadovaný průvěs a hotovno..
..jak jsem psal.. přiměřil jsem staré a nové rozetky a nebylo vidět žádné vyhnutí, vytlaky nebo jiné deformace zubů.. ze zadních stran rozet bylo trochu vyleštěno od oček řetězu.. staré rozety vyčistím a nafotim.. zatim nebyl čas.. ale rozhodně si je ještě nechávám, jako železnou rezervu..