Stránka 9 z 9

Re: retaz

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 09:52
od georgoo
vladimir píše:dreamer..
my nemáme vymyslený a vyrobený nízkoobrátkový dvojválec.. my máme časť motora z osobného automobilu.. keď ten osobák má 6 rýchlostí tiež sa na tú šiestu rýchlosť nejazdí 70..


A isiel si uz niekedy autom s automatom ??? Ten nema absolutne ziadny problem ti strelit 6-ku aj pri 50-60 km ;)
Vsetky automaty na svete podtacaju motor, radia skor ako by si clovek predstavoval.

Re: retaz

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 10:16
od vladimir
áno ale je to o tom opozdenom predzápale čo som predtým spomenul a tie motory sa netrasú..

Re: retaz

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 11:27
od dreamer
Este jeden dovetok si neodpustim, lebo mi rozum neberie, ako mozete vobec vydrzat s takymto motorom. Kua, ved je to potom uplny nezmysel, ak to do 3 tisicok netaha a je to podtacane a pri 5000 je uz koniec srandy s cervenym polom o puhych 1500 otacok vyssie. Dokazete si vobec tu motorku uzivat s takym uzkym vyuzitelnym polom otacok? NC nie je pre kazdeho, treba pochopit ako a naco bol navrhnuty a tak ho aj pouzivat. Ked chce niekto dynamicky tocivy motor, treba sa obzerat po niecom inom.

Re: retaz

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 13:31
od acada
No napriklad me ten motor vyhovuje. Ale jen tak pro pocit si nevolim D ale S2. Citim se ve meste jako stvana zver. Navic me ty vibrace, kdy pri 50km/h supne sestku, moc nesedi. Ale menit bych to nemenil. Ja te svoji misto Honda rikam Hodna. Ona takova je.

K tomu retezu. Prni jsem tez meni asi po 6000. Ale to bylo tim, ze jsem byl prase a nemazal.

Re: retaz

PoslaťNapísal: 20 Aug 2019, 13:55
od vladimir
dreamer.. dobre si to napísal.. haha..

ja si tu motorku na šiestu rýchlosť užijem medzi 3 000 a 4 000 vtedy ide krásne bez toho že by som niečo cítil v stúpačkách alebo riadidlách.. piatu rýchlosť od 2 500 to je len také posúvanie.. tiež sa nič netrasie.. pri rozjazde točím 5-ku na 4 000..

na tie naše okrsky tá motorka je v pohode.. keď sa trochu naháňame tak potiahnem 4-tú aj 5-tu rýchlosť bežne na 6 000.. zase si povedzme že ten jej krútiaci moment je úžasný.. no už po diaľnici ísť stále nad 4 000 to nie..

Re: retaz

PoslaťNapísal: 21 Aug 2019, 06:10
od Solitare
Ahojte,
ďakujem všetkým za reakcie a zaujímavú diskusiu. Je jasné že motor s takýmto priebehom a točákom v kombinácii s DCT je dobrá voľba. Nepochybujem o tom že konštruktér - výrobca nastavil motor a celú motorku tak aby sa sama nepoškodila pri jazde na D, myslím zaradená 6 pri 60 km/h. Otázka je či sa to neprejavuje ako rázy na reťaz, napínanie a uvoľňovanie, a či to teda neznižuje jej životnosť.
K retiazkam, ja som na originálnej našiel červenú zhruba po 15 000 km a menil pri 24 000 km lebo som ju už nevedel našponovať , bola tak nerovnomerne vyťahaná. Druhú reťaz som kúpil REGINU, syn to mal na HORNETe a veril som že bude pevnejšia. Menil som po 16 000 km, zas červená, ale hlavne musel som španovať každých 500 - 700 km. Teraz mám D.I.D . VX3, že vraj má byť pevnejšia ako VX2, najazdené zhruba 3000 km. Ja si rád počas jazdenia užívam záťah motorky a idem za točákom hlavne vo výjazdoch zo zákrut preto teda už tretia reťaz.

Re: retaz

PoslaťNapísal: 21 Aug 2019, 07:49
od vladimir
Solitare..
zadná rozeta je uložená v gumách tak aj tie niečo stlmia.. zase povedzme že to skracuje ich životnosť.. ja mám momentálne zadnú rozetu 44 zubovú.. už tento rozdiel oproti 43 zubovej je poznať že motorka ide krajšie.. keby to tak poskladali z výroby ani by sme nešpekulovali dať dopredu menšie 16 zubové koliesko..

a kto za ten plyn ťahá tak reťaz VX2 mu vydrží ako aj tebe..

Re: retaz

PoslaťNapísal: 21 Aug 2019, 23:06
od Richi
Moja reťaz v lete:
Obrázok

Moja reťaz v zime:
Obrázok

A koliesko po cca 30 tis.
Obrázok

Kupujem kvalitné komponenty a potom tu starostlivosť už nejako neriešim. Iba jazdím.
Teraz už mám scotoiler tak už to neriešim vôbec.

Re: retaz

PoslaťNapísal: 03 Jún 2020, 11:35
od vladimir
nazdárek chalani..

keď občas dám dole kryt predného reťazového kolieska tak okrem mazadla je tam nalepený piesok a drobné kamienky.. to isté hore na ramene.. kde je to mastné od reťaze tak zase ten istý matroš je tam nalepený.. z pozinkované plechu som urobil kryt také L-ko dlhé asi 24 cm.. chráni to z vnútornej strany a z hora.. samozrejme striekol som to na čierno a čas ukáže či to pomáha..

a ani to nejak na motorke nekričí..

Re: retaz

PoslaťNapísal: 03 Jún 2020, 22:38
od Richi
Daj foto.