NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

(reťazový set, čistenie, mazanie, šponovanie, ...)

Re: NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

Poslaťod Pito » 23 Júl 2019, 13:05

Qeecko píše: Mam taky dojem, ze asi budem bohuzial prvy ;O(((


Tak sup sa obetovat pre dobro ostatnych :D
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

ex: Yamaha Majesty 400, Honda NC700XA
teraz: Triumph Street Triple RX, Honda CBF1000FA
Obrázok užívateľa
Pito
**********
**********
 
Príspevky: 2891
Registrovaný: 23 Okt 2015, 14:47
Bydlisko: Bratislava
Motorka: Iná

Re: NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

Poslaťod vladimir » 23 Júl 2019, 21:41

Qeecko.. nič sa nestane..

len prevodovka bude radiť trochu skôr.. v nižších otáčkach lebo to bude iným prevodom odľahčené.. samozrejme tachometer bude ukazovať ináč ale otáčkomer rovnako..
vladimir
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 334
Registrovaný: 30 Júl 2017, 08:20
Bydlisko: Rohožník na Záhorí
Motorka: Honda NC 750S

Re: NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

Poslaťod HonzaR » 24 Júl 2019, 12:55

Qeecko - Já to mám od jara na Integře, měnil jsem celou řetězku a dal 16z. Je to pochopitelně živější, ale automat řadí pořád stejně, podle otáček motoru a přidání plynu. Já to moc nestuduji, protože řadím tlačítky.
Obrázok užívateľa
HonzaR
****
****
 
Príspevky: 297
Registrovaný: 23 Mar 2015, 09:54
Bydlisko: Praha
Motorka: Iná

Re: NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

Poslaťod Qeecko » 04 Nov 2019, 13:55

Hello Boys. Kedze nikto nic a ja som s tou vetrieskou ;O) chcel uz konecne nieco urobit, tak som to odskusal vo vlastnej rezii ... :O)
Ak by som to nejak vystizne zhrnul v jednej vete, znelo by to asi takto:

"Ktory blbec v HONDE poku.vil hromadnu objednavku na ozubene koleso primaru a objednal o jeden zub vacsie ? ;O)"

Po vymene 16T za 15T uplne iny a tentokrat ten spravny stroj ! Vibracie rapidne klesli, motorka konecne vladze a motor je vramci moznosti 700-ky spontanny. Predtym absolutne nepouzitelne D-cko je teraz absolutne to prave a s prehladom drzi moto v pohybe bez zbytocnych vibracii a ma dostatok sily a spontannosti aj na 6-ke pri 60km/h, co predtym ju nebolo mozne normalne pouzivat pod 110 km/h ! Zladenie motora a prevodovky je na uplne inom leveli ako predtym. Na moto sa da teraz jazdit na daleko nizsich otackach ako predtym, pretoze motor nie je konecne duseny zlym prevodovym pomerom. Po prehodeni do S-ka teraz slape moto ako diabol, prvy krat som sa skoro zlakol ;O). 6-ka uz nie je iba zvadnuta pizda ktora ledva udrziavala rychlost, teraz dokonca dokaze zrychlovat a dokonca aj do stredne mierneho kopca.

Odpovede na potencionalne otazky:
Co sa tyka maximalky, ta sa v zasade nezmenila. Zmenilo sa to ako ju teraz moto dokaze dosiahnut.
Spotreba vyzera takisto nezmenena, co usetris v pomalsich rychlostiach, vyuzijes zas pri tych vyssich.
A posledny hint je co sa tyka rychlomera ( ktory aj original nie je prilis presny ;O) ), rozdiel pri 130 km/h je cca 18 km/h oproti povodnym 8 km/h.
Toto je pre mna vsak absolutne vedlajsie pri vsetkych benefitoch co to prinieslo ...

Takze asi tak :O).
Obrázok užívateľa
Qeecko
**
**
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 16 Mar 2015, 11:18
Motorka: Honda NC 700X

Re: NC700X DCT - koliecko na primari mensie o 1 zub

Poslaťod vladimir » 04 Nov 2019, 17:45

veď toto chlape.. veľa ľudí si myslí že keď to poskladali japonský inžinieri tak je to OK.. ja si myslím že ten kto to testoval išiel len z kopca..
tiež som ti písal že po odľahčení prevodom vibrácií ubudlo..
vladimir
Sponzori
Sponzori
 
Príspevky: 334
Registrovaný: 30 Júl 2017, 08:20
Bydlisko: Rohožník na Záhorí
Motorka: Honda NC 750S

Predchádzajúci

Späť na Sekundárny prevod

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť