Stránka 4 z 4

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 24 Mar 2018, 12:16
od pepe
Byl jsem umýt motorku, jelikož i mě čeká STK :evil: , tak jsem při tom udělal pár možná inspirativních obrázků ke zdejšímu tématu...

http://1pepe1.rajce.idnes.cz/detaily_perovani/

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 24 Mar 2018, 16:07
od keto
No v tom servisu, kde jsem to nechával měnit, tak právě mechanik říkal, že nejvíc času ho stála výměna toho zadního centrálu, že to tam je trochu jako lakatoš, nejde se tam k hornímu šroubu dostat a musí se rozebrat půl motorky :( tak doufám, že ten ohlins něco vydrží ;) Jinak výměna zadku a výměna předních pružin + gufera + kointrola před sezonou 2900 Kč, myslím si, že s těmi komplet novými vnitřky do poředu by to nemuselo na práci stát o moc více ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 24 Mar 2018, 17:34
od HonzaR
Lakatoš :D "ani očko nenasadíš..." :lol:

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 24 Mar 2018, 17:51
od pepe
Co se týče toho horního šroubu u tlumiče, Ohlins skutečně v návodu k montáži tlumiče uvádí, které panely se musí u NC odstranit, ale není to vůbec nutné. Na matku z pravé strany nasadím očkový klíč a nechám ho viset dolů, až začnu točit se šroubem, klíč se opře o konstrukci a nakonec vypadne i s matkou dolů. Na malou ráčnu nasadím hlavici s imbusem a nasadím z levé strany na hlavu šroubu. Není tam moc místa, takže "ráčnuju" jen po pár kliknutích, ale za chvilku je tlumič venku ;) . Rozebrat je potřeba jen "kosti" na přepákování, aby se dal tlumič spodem vytáhnout. Montáž je stejně bezproblémová... 8-)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 24 Mar 2018, 23:13
od Puggy
Zizi79 píše:a vyhral si daco? ja som musel oblicku predat... samozrejme manželkinu... :-)


Ty hovädo :x

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 25 Mar 2018, 08:01
od keto
Puggy píše:
Ty hovädo :x

Ještě, že nezačal prodávat celou manželku ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 25 Mar 2018, 08:03
od keto
pepe píše:Co se týče toho horního šroubu u tlumiče, Ohlins skutečně v návodu k montáži tlumiče uvádí, které panely se musí u NC odstranit, ale není to vůbec nutné. Na matku z pravé strany nasadím očkový klíč a nechám ho viset dolů, až začnu točit se šroubem, klíč se opře o konstrukci a nakonec vypadne i s matkou dolů. Na malou ráčnu nasadím hlavici s imbusem a nasadím z levé strany na hlavu šroubu. Není tam moc místa, takže "ráčnuju" jen po pár kliknutích, ale za chvilku je tlumič venku ;) . Rozebrat je potřeba jen "kosti" na přepákování, aby se dal tlumič spodem vytáhnout. Montáž je stejně bezproblémová... 8-)

Supr, dobré vědět pro demontáž na údržbu :like:

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 28 Okt 2018, 16:14
od Meky
:(
HonzaR píše:Keto, děkuji, že jsi rozvinul tuto debatu :like: A Zizimu děkuji za tip - po Velikonocích budu mít Matris, už se těším na sametovou jízdu! :D


Tak jak, už je dávno po velikonocích, přestavba tlumičů proběhla ? Že jsi nedal vědět :(

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 21 Feb 2019, 17:57
od HonzaR
Tak report s ročním zpožděním :) : Nastavil jsem si předek i zadek do měkka a nejpomalejší odskok. Výsledek splnil moje očekávání, sice ranec prachů, ale teď nelituji. Komfort stoupl výrazně, zadek, ani záda tolik nebolí, zápěstí nedostává rány. A jakoby životnost poslední sady gum byla i delší - ale to je jen subjektivní, možná, že jezdím víc klidně... ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 21 Feb 2019, 19:51
od Zizi79
ja sa pripajam k horenapisanemu... ja ked nastavis tvrdsie tak predok filtruje vsetko... ziadne bomby do ruk... MATRIS MOZEM ODPORUCIT