Stránka 1 z 4

podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 13:06
od keto
Tak jsem objednal přes ebay podvozek: HONDA NC 700 X 2012 12 KIT NAKED BASIC OHLINS SHOCK ABSORBER FORK SPRINGS OIL

PRODUCT CODE: NKHO200 a dnes prvních cca 30 km. Neskutečný rozdíl, prostě mám za cca 20 tisíc kč novou motorku :mrgreen: Již při dosednutí na motorku je vám jasné, že je něco jinak, no a po rojezdu se to jen potvrdí, vše je jinak, noření při brždění, držení stopy v náklonu na hrbech, změna je opravdu markantní, doporučuji, je to sice řacha, ale stojí to za to :like: Kdo se rád sveze trochu sportovněji, tak určitě dobře utacené peníze a to je to verse "Basic" s charakteristikou "linear" ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 13:09
od keto
pár fotek ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 13:10
od keto
pár fotek

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 14:46
od Zizi79
aha uz vidim co si daval... ja som menil cele kartidze...
- zatial iba na kochacku, ale je to super... aspon pre mna s chorymi rukami...

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 14:51
od HonzaR
Zajímavý tip. Znamená to, že pérování je s tím tvrdší?

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 15:27
od keto
Tak tvrdší bych pořímo neřekl, nazval bych to tuhší, nepociťuji vyloženě ztrátu komfortu, ale zmizela houpavost a znatelně se snížilo noření při brždění, celkově je motorka stabilnější, lépe předává informace od vozovky, přitom to nerovnosti žehlí stále slušně, takže je to určitě sportovněji lazené, než původní, ale spíš turisticky, než vyloženě závodně. Uvidím až dám více km, ale zatím jsem měl z toho dobrý pocit. Tony33 už to má od roku 2016, říkal, že to řešil cirka rok a byl tenkrát nějak v UK a tam prý to je hodně rozšířené, právě na jeho radu a i po osobní konzultaci s Pepem jsem se rohodl jít do této levnější varianty bez výměny patron v přední vidlici za nastavitelné, nakonec při koupi celé sady dělají ty pružiny o cca 2000kč víc, než stojí zadní jednotka samostatně ;) Ten zadní tlumič je plně stavitelný, jak předpětí pružiny, tak průtok oleje, takže ten se dá nastavit od komfortu až po tvrdé sportovní nastavení přesně podle preferencí jezdce. Takže pro případné rozšíření i o přední stavitelné cesta uzavřená není a ty pružiny samostatně bych zřejmě asi bez problémů prodal, jelikož i ty, jako drobné levné vylepšení stávajícího stavu příjdou vhod a při výměně oleje ve vidlici, to vlastně není ani moc práce na víc vyměnit i pružiny ;) .

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 20:05
od Meky
Škoda, že Tony 33 nenapsal již potom více postřehů z přestavby, zadní tlumič máš HO 070 ?

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 20:18
od Pavel
Jirko, já myslím, že jsi vybral dobře švédský Ohlins, pocitový rozdíl při jízdě je hodně znatelný k lepšímu, než origo i kilometry jsi měl najeté. Až budu mít najeté já tolik co Ty, taky koupím sadu, ale spíše od německého Sachsu, ale to je jen můj názor a chtíč. Užívej nové možnosti motorky a raduj se :like: Neřešil bych až tak, co řekne kdejaký mechoš, každý máme jiný styl jízdy a požadavky na jízdu, to by jsi potom jen špekuloval, to neřeš.

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 20:45
od Meky
No Pavlíku, ono není podstatné co by kdo chtěl za značku, ale který výrobce nabízí něco na NC. Nejsem si jist, zda Sachs má něco v nabídce. Ohlins je dobrá značka, ale jejich samotné cartridge na NC se pohybují kolem 30 000,- kč, momentálně nejsou v nabídce, zadní tlumiče momentálně také nejsou v jejich skladu, jo, někde nějaké starší zásoby mohou být, třeba v Číně. Myslím, že za cenu cca kolem 20 000,- kč se to dá pořídit i u nás.

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 20:58
od keto
Meky píše:Škoda, že Tony 33 nenapsal již potom více postřehů z přestavby, zadní tlumič máš HO 070 ?

Ano H0 070 dále tam píšou MONO SHOCK ABSORBER OHLINS 46DR a CODE FORK SPRINGS: 08409-85. Já jsem to pak řešil s Tonym33 soukromými zprávami, takže pokud bys chtěl, tak ti můžu nějaké jeho postřehy přeposlat nebo se ho rovnou zeptej sám pomocí SZ reaguje a odpovídá ;)

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 21:47
od Meky
Po zadním Ohlinsu pokukuji už od podzimu, ale v zimě nebyl na centrálním skladu, že výroba bude v únoru, teď zase že v květnu bude výroba, ale věř jim, a sezona na krku. Tak to pořeším jinak. Ono výrobců co dělají něco na NC moc není, alespoň co vím.

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 22:51
od Richi
Keto, Koľko máš nabehané? Robil si už predtým servis na tlmičoch?

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 15 Mar 2018, 23:32
od pepe
Keto, gratuluji Ti (samozřejmě i dalším) k rozhodnutí upgradeovat podvozek. Já na novém jezdím už dva roky a nemůžu si ho vynachválit. Ten zadní tlumič, co Ohlins doporučuje na NC bude velmi slušná třída, zcela shodný model dodávají i Kawasaki na jejího nejvyššího naháče Z 1000 a to na vylepšený model "R", doplněný jen o hydraulickou regulaci předpětí pružiny (S46DR1S). Určitě bych se ale nebál i ostatních značek. NC je chytře vymyšlená a postavená motorka, jestli ale něco vylepšovat, je to právě ten podvozek...

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 16 Mar 2018, 11:46
od Floyd
Ja mám SHOWA, ktoré sa montujú na NC od r. 2016. Asi sú lepšie ako pôvodné, ktoré sa montovali do roku 2016 ?

Re: podvozek Ohlins

PoslaťNapísal: 16 Mar 2018, 12:17
od dreamer
Tiez sa mi nezda, ze by bol podvozok v modeloch od 2016 nejako vyrazne zly, aspon teda na Integre. Je dost tuhy, co ja osobne preferujem. Ale je fakt, ze najazdim vacsinu km po rakuskych dokonalych cestach.