Stránka 1 z 1

Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 13 Sep 2016, 16:47
od HonzaR
Ahoj, chtěl bych se zeptat, na spolehlivost palivového čerpadla v řadě NC. Reaguji jen na skutečnost, že na skútrforu se opět probírá rozbité čerpadlo u X-maxu 250 r.v. 2012 a vypadá to na slabinu yamahových čerpadel (stejná problematika se řešila u i "vlajkové lodi" T-max). Tak zda u Hondy je tohle bez potíží, protože jedna z možných příčin se rozebírala i kvalita dnešních paliv s přídavky lihu. Já jsem zatím nezaregistroval, že by se tady řešilo pokažené čerpadlo na NC. To bude, předpokládám, pro všechny ročníky asi stejné.

Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 13 Sep 2016, 18:27
od BrAtKo
Pre info, na skútroch SH bola kompletná zvolávacka na výmenu a rovnako som to mal tusim aj na PCX.

Re: Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 13 Sep 2016, 19:58
od radu
trošku nechápem lebo so svojim SH-čkom som už raz bol na zvolávačke, tuším ešte v roku 2013. Nechápem prečo ho idú zase meniť.

Re: Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 13 Sep 2016, 20:23
od puccky1
By som sa ani necudoval keby to cerpadlo menili ako mne rozvodovu retaz za tu istu vadnu rozvodovu retaz
Po roku menili znova ale uz za zosilnenu a ked som sa opytal hlavneho priimaciaho technika preco to tak neurobili hned tak ma zobral bokom a povedal ze skodovka dala nariadenie najprv minut stare zasoby az potom sa budu montovat tie zosilnene
Cize auto ktore malo najazdene cca 15 000 km malo uz tretiu rozvodovu retaz
Slavny to cely WV Group

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku

Re: Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 14 Sep 2016, 10:57
od HonzaR
Takže čerpadla NC v pohodě? ;)

Re: Palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: 14 Sep 2016, 12:58
od keto
Mám 45000km bez poruch, dokonce jsem nemusel měnit ani žárovku, kdyby nebylo Tomášovy akce "žárovka" ;) , takže co se týče poruch nemůžu sloužit a doufám, že to tak ještě dlouho zůstane :mrgreen: