na motorke cesta do Milana v zime je hlavne onicom...
- ked chces ist mimo dialnic, potrebujes aspon 1-2 x prespat niekde
- ked chces ist po dialniciach 1x prespat ale cesta bude o nicom
- ked si maniak (ako ja
) das to aj za jeden den (ale to uz z pozitkom z jazdy nema nic spolocne)
- co sa tyka partnerky ist s nou 1000 km na jeden zatah - uz s tebou viac nesadne na motorku (ja som tak poriesil svoju a mam pokoj
- chodim uz sam)
- jazda v zime ma svoje specifika, no ak nemas aspon co to pojazdene za mokra a mrazu, velmi ti jazdu neodporucam (aj na suchej ceste v horach prides na vlhky usek ktory bude namrznuty - a najdu ta az v lete ked budu kosit
)
- samozrejme chlad pri jazde (pokial nemas vyhrievane oblecenie ta donuti zastavovat aspon 1-1,5 hodinovych intervaloch, co cestu silno predlzi)
- ak chces vyhrievane oblecenie pre seba aj priatelku tak pocitaj s odberom minimalne 200 watov a to tvoj alternator neda (ja mam 170w a mam moznost svietit alebo vyhrievat)
- pri jazde pod 5 C uz je klasicka guma natolko studena ze sa prilnavost znizuje az o 40%
- teda investicia minimalne do gum aspon H K73 so silikou
- a to vsetko za SUCHEHO pocasia.. ked zaprsi a bude 5 C, kde musis ist aspon 80 km/h aby si nieco videl... tak to bude trapenka
... asi vsetko co ma napadlo ( mam za sebou 400 km v -17C , 900km -6C az +5C naozaj viem o com pisem a kopec jazd zimných )