Podle mě to ABS u těchto strojů je špatně nastavené softwerově z výroby, toto by se nemělo(a nesmí) se stávat, protože to už ohrožuje život jezdce při krizových situacích. Když jedu na své NC bez ABS, tak s tím počítám, vždy brzdím v krizi instinktivně stejně přední i zadní brzdou. Ale když jede někdo na motoškolu, kde se má vše zkusit a prověřit, tak s tímto prostě nepočítá a ani ho nenapadne, že by šel přes přední hlavou napřed na zem.
Ale zase trochu dobrého na tom je, že už ví jak se má chovat s motorkou příště na silnici v běžném provozu a co od ní čekat, prostě nebrzdit v krizi jen přední brzdou ale oběma. Ani na ABS se nedá stoprocentně spolehnout. Já to dělám taky tak a když vidím auta jak vystrkují čumák do křižovatky a přestože jedu po hlavní ve vyšších rychlostech, tak pro jistotu si dám prostředníček na páčku přední brzdy, co kdyby, párkrát se stalo, že mi tam vjeli a šel jsem do smyku, na suché cestě to jde ustát, horší na mokru a rychlostech přes stovku....
Co z toho vyplývá, že motoškola dala všem účastníkům mnoho dobrého a zkušenosti k nezaplacení