pavelpelzl píše:Ja se ptam co se deje s druhym vacem z toho duvodu, ze jsem pri prvnim stelovani zamenil poradi valcu. A tak se ptam co se deje s tim druhym at vim, jestli to prvni stelovani neco ovlivni.
Podívej se, kvůli napodobení charakteru V-twinu jsou ojniční čepy u řadového dvojválce Hondy NC přesazený tuším o 270 (respektive o 90) stupňů.
Pokud jsi napoprvé nastavoval vůle jednoho válce a vačková hřídel byla natočena pro nastavování jiného válce, v pořádku to nebylo, ale je možné, že po těch 90 resp. 270 stupních byl "náhodou" i ten "špatný" válec nastaven tak, že vačka ten ventil (nebo ventily) ještě (nebo už) nezvedala.
Je pochopitelně možný i opak, tedy že jsi to napoprvé nastavoval, když už jsi byl trochu (nebo trochu víc) mimo kruhovou část vačky, což je špatně a naměřil bys malou nebo dokonce nulovou vůli... Jenže takto pohledem do hvězd Ti to nikdo neřekne, na to by musel být znám přesný průběh křivky na vačkách a spočítat si to. Nebo jednodušeji - sundat potřetí ventilový víko a podívat se, co to dělá, když pomalu točíš klikovou hřídelí...
Čili jestli chceš slyšet ujištění, žes to napoprvé udělal správně, tak neudělal.
Ale jestli se chceš ubezpečit, žes tím nezpůsobil nějakou závadu, tak nezpůsobil, pokud jsi s tím v tomto neseřízeném stavu nejezdil stovky km - což jsi asi nejezdil.
Nicméně když jsi pak ty vůle nastavoval už napodruhé a tentokrát správně (u každého válce se správnou polohou pístu respektive správnou polohou vaček), tak jsi to první špatné vymezení vůlí napravil a nemá asi cenu se tím dál trápit.