Stránka 5 z 6

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 06 Sep 2017, 11:32
od dreamer
Pri 24tkm sa robia ventily a na Integre treba toho asi odplastovat viac, preto vyssia cena asi. Ale ak by som mal platit 400e tak to si radsej tie ventily urobim sam (pri takom najazde tipujem, ze moto ma asi aj 2 roky a aj tak ti konci zaruka), po odplastovani je to celkom easy job.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 06 Sep 2017, 21:06
od samic
Já jsem byl na garanční prohlídce ve 24 tisících 28.7. v Honda Šmucler v Plzni. Když nepočítám výměnu pneumatik a přední destičky, které jsem zatím nenechával měnit, ale domů jsem si je vzal.
Tak čistě za garanční prohlídku jsem dával 5500 Kč (145 euro).
Výměna oleje + výměna olejových filtrů motor+DCT
Výměna vzduchového filtru
Kontrola DCT
Kontrola ventilových vůlí

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 18 Sep 2017, 15:01
od maco24
Ďakujem za odpoved. Tak tých 400e bolo za prehliadku po 24000 km podla servisnej knižky a predpísaná výmena oleja, olejoveho filtra, dct filtra a vzduchoveho filtra + výmena brzdovej kvapaliny. V prípade niečoho naviac by sa cena samozrejme navyšila.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 18 Sep 2017, 18:01
od puccky1
400€ je aj tak prehnane vela a brzdovka je badatel a vymena ani nehovorim najviac roboty maju s odstrojenim moto a nastaveni ventilov
Brzdovku som doma vemenil za 10 max 15 minut tak hadam mechanil ktori to robi denne si nebude uctovat dve hodiny

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 15:34
od Pavel
Včera dopoledne jsem dal svou NC na servis po 12 tis. km., dnes na tom celý den mechanik dělal, alespoň podle jeho slov, zítra dopoledne pro ní jedu, dělal ventily, pak dle jeho slov nějaké synchronizace(to ani nevím co je, ale u karbecu se to dělá), brzdovka předek i zadek DOT 4 a chladička ta růžová v poměru 1:1 do mínus 36 st.C. Navíc montáž hlavního stojanu a zalepení gumy ze spoda fake kufru. Prý mi i vše nafotil, už teď mám pocit, že to nebude z lacnégo kraja, snad se do čtyřky vejdu :)

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 17:30
od Dovi
dnes na tom celý den mechanik dělal, alespoň podle jeho slov, dělal ventily, pak dle jeho slov nějaké synchronizace (to ani nevím co je, ale u karbecu se to dělá)..., už teď mám pocit, že to nebude z lacnégo kraja, snad se do čtyřky vejdu :)

S tou synchro je to buď nějaký informační šum anebo Tě někdo tahá za fusekli.

Pokud vím, tak NCčko má společné plnění válců (společná vstřikovací jednotka a škrticí klapka), a synchronizace podtlaků (jinak potřebná u některých víceválcových motocyklových motorů) tudíž ze servisních činností odpadá - protože není co synchronizovat.

Nerad bych se pletl, ale účtovat si synchro u Hondy NC by se pokusil jen podvodník, čestný člověk ne.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 18:03
od Pavel
Dovi díkes, napsal jsem si to na papírek a zítra mu to přeřikam, no uvidím, nezdá se mi, že by to byl nějaký podvodník, jen má vyšší ceny http://www.jsmotoservis.cz/

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 18:32
od Dovi
napsal jsem si to na papírek a zítra mu to přeřikam

Život v Česku už mě naučil, proto nechal bych si to ale až na konec do rezervy, pro všechny případy...

Nejlepší by bylo, kdyby sám dopředu přiznal, že se s tou údajnou synchronizací seknul, to by bylo OK chování k zákazníkovi.

Ale bude-li to figurovat na faktuře, je to bohužel jasný a ofoť si to, než to stopí.
A když to na faktuře nebude, tak se ho na tu "prováděnou synchronizaci" zeptej, co to přesně je a jak dlouho to trvá - čím dýl, tím líp, a o ten čas vynásobený jejich hodinovou sazbou (plus DPH) ať tu cenu sníží a vystaví Ti novou fakturu, případně i nějaký bonus z jejich strany jako výraz omluvy. Musíš asertivné trvat na svém a nenechat si s prominutím srát na hlavu - je to (byla by to) v podstatě krádež Tvých peněz za bílého dne.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 20:59
od dukyno
Tak tak. Pamätám si že dávnejšie sa na motoride riešila faktúra za servis, myslím že to bola Honda... Kde bola položka - reťaz, na motorke s kardanom.
Nakoniec sa snažili vyhovoriť že to bola iba chyba, akože urobili kópiu starej faktúry kde sa väčšina položiek opakovala a reťaz zabudli vymazať....

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 05 Okt 2017, 22:54
od Richi
Ak máš DCT, môže ísť o synchronizáciu spojky. To je legitímna položka.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 06 Okt 2017, 09:54
od Dovi
 
Ak máš DCT, môže ísť o synchronizáciu spojky.


Případný "DCT reset" (inicializace, kalibrace) obou spojek je buďto jen uživatelský preventivní anebo při výměně řídící jednotky nebo při výměně spojek či při jejich větším opotřebení, spočívá (u zahřátého motoru) v podstatě jen v proklikání tlačítek na řídítkách a je to záležitost pár okamžiků.

P.S.
Pavel má NC 700, a nevím (nejsem si jistý), zda má dvojspojkový automat.
Ale pokud ho má, tak postup uživatelského resetu u NC 700:

"
I have the NC700 X/S manual, the procedure is on 12-120 onwards (121 and 122). Paraphrasing the procedure and clarifying some questions raised .......

Have engine at normal temperature, check fan is not running, select neutral, switch off using key (NOT the kill switch).

Don't touch the throttle during the following procedure. The 2016 appears to be different for this.

Hold gear selector button on D and turn on ignition

Continue to hold D until yellow check engine light (MIL) goes out, then release it

press selector button in quick succession in the sequence DDNDN

In the gear display the D and S will show, and the dash ( - ) should blink at 2 sec intervals

the system is now ready for learning the clutch initialisation

press the starter and start the engine

wait for the D&S and the " - " to go out.

Initialisation is now complete, you can stop the engine and then use it as normal.

Note that if you have changed the ECU or clutch pack then other things can flash, but for a simple reset the above should describe it.

If the dash " - " flashes rapidly at 0.5sec intervals or the D&S don't go out the procedure has failed, and you should go though the procedure again.
"

 

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 06 Okt 2017, 10:20
od Pavel
Automat nemám, podívám se co bude psané na faktuře a podle toho bych to případně řešil.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 06 Okt 2017, 12:37
od Pavel
Už jsem doma ze servisu. O té synchronizaci řekl, že se spletl.
Celkově jsem platil 3.940,-Kč (práce 8 hodin po 450,-Kč/h, t.j. 3.600,-Kč čistě za práci a plus materiál - brzdovka Motul + chladící růžová 340,-Kč celkem)

Provedené úkony:
demontáž a montáž dílů
nastavení ventilové vůle(prý to už bylo potřeba)
kontrola a čištění vzduchového filtru
výměna chladící a brzdové kapaliny(dle měřáku byla na oranžové)
zalepení těsnící gumy fake nádrže
montáž hlavního stojanu(prý ho musel upravovat neboť neseděl jak má a špatně se vracel nahoru, teď jde nádherně)

Sečteno podtrženo, bylo to trochu dražší, než jsem počítal, ale zase to mám blízko a myslím, že práci odvedl kvalitně, motorku mi předával dvacet minut a vše vysvětloval co a jak, dále mi postup oprav fotil a poslal fotky do emailu. Jasně, že jsem si některé úkony mohl udělat sám, ale nechal jsem to na odborníkovi, vím jistě, že třeba ten stojan bych tam tak dobře nenamontoval. Ještě mi řekl, že mám hladinu oleje na minimu, tak jsem si vzpomněl, že když jsem jej měnil, tak jsem tam šroub s ryskou šrouboval, proto mi ukazovalo, že je na maximu, ale měří se bez zašroubování, doleji dvě deci a bude, při výměně jsem tam nalil 3.2 litru. Zase bude na čas klid se servisem. Jsem spokojený, že to mám vpořádku.

Jó a mechanikovi se moje NC strašně líbila, říkal že má od novoti Transalpa a CBR 600, ale že by si NC klidně koupil.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 16 Okt 2017, 09:35
od Pavel
K dnešku jsem po garančce najel cca 200 km, no že bych nějaký lepší výkon čekal se říct nedá, jede to stejně(možná krapet lépe), ale motor má takový hladší chod, spotřebu jsem neměřil, nebylo kdy, ale stávající spotřeba +-3.0L/100,-km mluví sama za sebe, poslední tankování je Efecta 95, před zimou dám Vervu. Jak tady někdo psal ten velký rozdíl mezi 95 a 100 okt, se mi nikdy nepotvrdilo, spíše se přikláním k té nízké spotřebě z důvodu oleje Repsol, neříkám že je lepší, než ostatní, ale ohledně
nízkého tření asi bude nejlepší volba. Dle manuálu je minimum na NC norma API SG nebo vyšší, to API splňují na miminu i ty nejlevnější no name oleje, většina splňuje API

SJ - https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... -10w-40-1l
SL - https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... -10w-40-1l
SN - https://www.autodily-pema.cz/olej-motor ... -10w-40-1l

Je to seřazeno dle kvality postupně, Ty API SN jsou TOP oleje, bez ohledu na značku.

Re: Garancna prehliadka

PoslaťNapísal: 16 Okt 2017, 19:22
od Pupi04
Tak jsem dnes dělal 1. garančku (co já, v Hondě PM). Intervaly jsou stejné jako u NC a ceny vlastně také :lol: . Uvidím, kolik kilometrů ještě letos najezdim.