V pátek jsem zprovoznil(nalil kyselinu) do té nové AKU, ne do NCeč kára Baterky
Dle návodu měla být do hodiny v nabitém stavu a mohla se dát do motorky bez dobití nabíječkou. Jelikož jsem tomu moc nevěřil, tak jsem jí napojil na CTEK s programem Moto + AGM, proud 0.8 A. Čekal jsem jako blázen, než dosáhne plného nabití, trvalo to 3hodiny a 50minut. To je teda dost dlouhá doba na to, že měla být připravena ihned k provozu
Dnes dána do moto a start super do vteřiny. Na tu starou to točilo asi tři vteřiny, protože startér točil podle poslechu pomaleji a tím pádem motor hůře naskočí, display opět pohaslý.
Rada na závěr, ikdyž koupíte dle prodejce nabitou AKU, která se může ihned použít, tak ji raději napojte na nabíječku, aby byla opravdu dobita do plna.
K tomu napouštění kyselinou: zvládne to i úplný mačo podle návodu, jen ty lahvičky nasadíš a čekáš, občas tomu pomůžeš stiskem, doba cca 20 minut i méně, nespěchám.
Ještě jsem napojil i tu starou origo a do plna byla tím samým programem dobita za půl hodiny, odhaduji, že má cca 60-70 procent své původní kapacity, třeba by někomu ve skůtru 125 ccm ještě posloužila.