od georgoo » 04 Máj 2018, 17:52
PCX,
ono je to komplikovaniejsie ako sa zda. Ta hlucnost prilby a fukanie odspodu zavisi skor od motorky ako od prilby samotnej.
Ak si vyberies nejaku cenovu hladinu od vyrobcu (povedzme: Shoei, Shark, Schuberth, X-Lite, ci AGV) bude to +- to iste.
Hlucnost robia turbulencie, ak pojdes na nahacovi, budes pocut len prudenie vzduchu, jemne hvizdanie a to bude zavisle od toho, ako je prilba skonstruovana. Fukanie do brady bude minimalne, ci uz to bude vyklapacka, alebo integralka.
Ak mas plexi, to vytvara turbulencie, ktore dopadaju na prilbu a hrudnik = vytvaraju hluk a fukanie do brady. Ak mas plexi zle nastavene, alebo je uzke turbulencie a fukanie bude.
Ak mas K-ko, rozmyslaj skor nad vyklapackou, ktora ma lepsie poriesenu bradu, neskor mozes mat z prievanu vazne problemy s ocami, ktore si teraz neuvedomis.
No a k tomu, ci sa prilba otvori, alebo nie to je zavisle viac od sposobu padu ako od prilby samotnej (samozrejme sa bavime o urcitej kvalite prilby, teda aj jej cenovky).
Samozrejme, niektori vyrobcovia maju papierovo lepsie testy, ale pri pade sa ti moze rozsklebit Shoei, alebo Shark a LS2 moze vydrzat. Zalezi ako clovek padne, v akom uhle a smere hlava udrie do zeme.
LS2: suhlasim s Pitom, je to "kybel", nie moc kvalitna prilba, ktora mne osobne nesedi. Ma dost chabo rieseny interier, je hlucna a vrzga. Poznam par ludi co z LS2 presli na inu a uz by sa nevratili.
Kazdemu ale vyhovuje nieco ine, ja pisem moj subjektivny nazor na LS2-ku.
NC750X (2014-2017), Tracer 900 (2017:-)