Pocas cesty som narazil na celkom pekne useky:
Motorku som nechal vzadu, najprv som isiel skontrolovat teren. Potom som sa predsalen, hlavne z casovych dovodov, rozhodol vratit sa na asfaltku a pokracovat dalej po nej
Po cca dalsich 150km mi to vsak nedalo a ked uz som dobru hodinu isiel popri jednom potoku, tak som si povedal, ze najdem brod a spravim nejake viac "adventure" fotky. Skvely napad, ktory mi zobral vyse hodinu casu. A nie zeby som sa kochal, ale tazko makal, aby som sa odtial dostal
V offroade nemam v podstate ziadne skusenosti, teraz som jednu cennu ziskal. A tou je - ak sa ide cez brod, nezastavujte az kym sa nedostanete na tvrdy podklad!
Ja som stal na takom malom ostrovceku. Spravil par fotiek a ked som sa chcel opat pohnut, uz to neslo. Ono to tak mozno nevyzera, zapadol som len par cm, ale s tymi hladkymi, zevraj "dual sport" pneumatikami nebola sanca sa vobec pohnut.
Musel som dat pekne dole kufre, nalamat si haluze + som nasiel nejaku straru gumu a tymto podlozil zadne koleso. Tiez som pred pneumatikami vykopal trochu cestu, nech nic nebrani rozbehu. Toto som opakoval zo 10x kym som sa z toho dostal.
Este mensie priznanie, ktore sice deklasuje moj offroadovy vykon, ale tak ma sa hovorit cela pravda
Nepresiel som cely brod ako ho vidite na prvej fotke. Isiel som z druhej strany. Tu vidno cely usek. Bol som len na tom prvom ostrovceku.
Ono by asi nebol problem to prejst cele, ak by som nezastavil. Na druhej strane toho potoka sa vsak nedalo dobre vyjst von, tak som si povedal, ze spravim len par fotiek...
Takze, po tejto „adventure“ vsuvke som sa rozhodol dalej sa pekne drzat asfaltky. To som bol cca 80km od Semmeringu.