od Dovi » 28 Aug 2015, 19:53
legoss>
Pokud odborníci na nic nepřijdou, zkus to vzít popořadě:
- sání (zaolejovaný airbox, zanesený vzduchový filtr)
- ventily (vůle mimo toleranci)
- výfuk (svody, event. i koncovka)
Čili např. nepřelili to moc při výměně oleje? Motorový olej by se pak zřejmě dostal přefukem ze skříně do airboxu a kdyby toho bylo opravdu moc, tak v kombinaci s prachem sníží hodně propustnost filtru. Nejezdils v terénu nebo neprojels mračnem prachu třeba při nějakých silničních opravách?
Neseřizovali ventilové vůle a paradoxně naopak nerozhodili je?
Stačí taková "maličkost, když by na to spěchali a nenechali motor vytemperovat na požadovaných cca 20 stupňů Celsia.
U teplého motoru by potom logicky naměřili zdánlivě menší vůle než předepsané - a kdyby je pak tedy "iniciativně nastavili správně", byly by vlastně špatně, protože příliš velké... A velké vůle způsobí, že se ventily otevírají míň a navíc po kratší dobu (otevřou se později a zavřou se dřív), tudíž fungují s menší účinností (horší plnění válců směsí i horší odvod spalin).
S výfukem nebylo manipulováno - je to stále originální osazení?
od 17.4.2018 dočasný(?) výpadek externího úložiště obrázků na POSTIMG.ORG
Honda NC 750S, Honda CBF 125
Honda VT 750C2 Shadow Spirit, Honda VT 750C4 Shadow
BMW R 1100GS, BMW F 650GS, Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R